@ Amber, ik vind dit toch wel erg bijzonder om te lezen! Ik had bij mijn jongste dochter ook heel veel vruchtwater.. verder een bijna soortgelijk verhaal als het jouwe! Alleen mijn dochter is pas 4 maanden. Ik kon het allen maar verklaren door de zware bevalling, maar dat stukje "altijd lucht in de maag" wist ik zeker, het kan niet anders dat dit ook mijn mijn dochtertje het geval is/is geweest! Als je het interessant vind, of het hele verhaal wil weten, pb me maar. Misschien kunnen we ervaringen delen... Liefs ontzettendtrotse mama
Ik had ook altijd heel veel vruchtwater, mijn dochter bleek 2 maanden na de bevalling hele erge reflux te hebben, zal bij mn 20 weken echo eens aan de echoscopist vragen of dat een oorzaak kan zijn, dat ze in de buik een gedeelte van het ingeslikte al weer terug gaf.
Angela, jullie zijn er dus nog niet uit, helaas. Ik hoop echt dat het snel beter gaat, het is zo slopend... Hier niet zoveel vruchtwater maar dus wel best heftige reflux gehad. Heb je ook wel eens dat je denkt, zat ze nog maar in m'n buik, dan had ze nergens last van, had ze het nog naar haar zin... Dat heb ik zo vaak gedacht toen ze zo'n last had van de reflux. Ik heb me zo vaak schuldig gevoeld tegenover haar, ik vond het soms zo erg voor haar dat ze geboren was, ik vond het zo zielig. Maar gelukkig gaat het hier nu heel goed en met jouw kindje komt het ook zeker goed! Ik hoop snel...