Er zijn hier vast wel dames die ervaring hebben met babykamertjes bij de babydump. Hoe lang was de levertijd op jullie kamers? Ik wil eigenlijk pas eind januari gaan bestellen ofzo maar zijn we dan wel op tijd (3 juni ben ik uitgerekend). En de levertijd op kinderwagens? We willen een maxi cosi mura. Bedankt!
Bij ons zat er een levertijd van 13 weken op. Wij hebben daar een kamertje, box, kinderwagen(maxi cosi) en maxi cosi autostoeltje besteld. Dus als je eind januari besteld ben je wel op tijd, maar... stel er is iets stuk aan het kamertje, dan moet dat weer opnieuw besteld worden, en daar gaat weer een tijd overheen. Ik zou hem dus voor de zekerheid wel al eerder bestellen. Beter te vroeg dan te laat.
Ja dan wordt het wel wat krap inderdaad. Nou dan gaan we toch maar wat eerder bestellen. Kun je het wel laten bezorgen wanneer je wil? Want de we moeten nog heel veel doen voordat de babykamer af is, dus hij moet ook niet te snel komen zeg maar.
het verschilt per kamer, hier duurde het maar 3 weken, maar je kunt ook een kamer treffen die 6 weken of langer duurt. Mijn advies, bestel op tijd, je kunt altijd met ze afspreken dat ze iets later leveren, als je nog niet klaar bent met behang etc.
Wij hadden ook al vrij vlot alles besteld bij de baby-dump, toen we thuis waren zagen we op de bon staan dat de kamer al over een paar weken bezorgd werd. Ik heb toen met de baby-dump gemaild of het mogelijk was de kamer wat later te leveren ivm de verbouwing die toch wat langer duurde dan gepland. Dit was geen enkel probleem! De levertijden zijn wel erg verschillende per kamer idd. Mijn advies zou ook zijn om wel op tijd jullie kamertje + evt. andere spullen op tijd te bestellen. Waarom zou je eigenlijk pas eind januari de kamer willen bestellen?
We wilden dan pas bestellen omdat het nu nog zo'n zooitje is boven en we de spullen nergens kwijt kunnen als de kamer nog niet klaar is. Maar als ze het ook later kunnen bezorgen dan maakt het natuurlijk niet zoveel uit! Dan gaan we gewoon eind van de maand (dan zijn we een paar dagen vij samen) alles lekker bestellen. Zijn we in ieder geval op tijd.
Wij hebben daar de Arosa besteld en die kon al na 4 weken geleverd worden. Dat ging mij te vlot. Ik zou wel tijdig bestellen, je hoeft het bedrag pas bij levering te betalen (dus geen aanbetaling). En je kunt een datum van levering afspreken.
Wij hebben ons kamertje in september besteld, ook in het achterhoofd houdend dat het wel een 3-tal maanden kon duren. Nu konden ze ons kamertje direct leveren maar dat ging uiteraard voor ons niet aangezien we nog moesten schilderen etc... Dus afgesproken om eind november te leveren. Begin oktober kreeg ik echter telefoon of ze het kamertje al eind oktober mochten leveren... (ze wilden er héél graag vanaf, denk ik ) Dus wij héél snel geschilderd en opgeruimd en het kamertje staat er al enkele weken...
Afgelopen zaterdag via de webshop een autostoel, zitzak en traphek besteld, vandaag geleverd 1 dag later dan ze zeiden, maar nog erg vlug vind ik.
wij hebben een week of 20 moeten wachten... Ze zouden al eerder komen, maar dat lukte niet omdat de babykamer ook nog niet aan hen geleverd was..
Hier in juni de kinderwagen en maxicosi besteld (afgesproken in november leveren) en in september de babykamer en box besteld. In oktober belden ze geloof ik op dat alles binnen was. Ze hebben wel een paar keer gebeld dat ze op een datum wilden komen leveren maar wij zijn nu pas zover dus ze moesten maar even wachten. Krijgen nu morgen alles bezorgd.
Wij moesten 15 weken wachten op ons kamertje. Toen het geleverd was, en wij het 1 week later in elkaar wilden gaan zetten, bleek dat de onderkant van de kast miste, waardoor we niet ver kwamen met de kast. Deze moest nabesteld worden, dit zou 4 weken duren. Na 3 weken kregen we een telefoontje dat het nóg 3 weken zou gaan duren, in totaal 6 weken dus. Toen kwam de vrachtwagen, bleek dat ze de plank niet bij zich hadden. Gelukkig hadden ze toevallig dezelfde kamer in de vrachtwagen liggen, waardoor ze de plank daaruit konden halen. Wel heel erg pech voor de mensen die dat kamertje op die dag geleverd kregen, want die kregen ook de onderplank niet erbij. Ik zou dus zo snel mogelijk gaan bestellen als je al weet wat je wilt hebben. Je hoeft geen aanbetaling te doen, en annuleren is geen probleem.
Wij hebben 2 weken geleden van alles besteld (kamer, box, wagen, maxi-cosi). De levertijd op het kamertje was het langste, die kon op zijn vroegst komen in week 7 v/h nieuwe jaar. Bij elkaar dus ongeveer 13 weken. De rest wordt nu allemaal tegelijk gebracht, maar de wagen had evt. ook eerder gekund, na 10 weken ongeveer. Als je weet wat je wilt hebben zou ik het vast bestellen (vooral kamertje dus), zoals hierboven al gezegd kun je afspreken dat ze het later brengen dan de vroegst mogelijke leverdatum.
wij hadden besteld toen we zo'n 14 weken zwanger waren en de levertijd zou zo'n 12-13 weken zijn, maar met een week of 8 werden we al gebeld of ze het al langs konden brengen..... helaas dat kon nog niet, dus hebben ze het nog even in de opslag gehouden!. Denk dat je gemiddeld wel rekening moet houden met die 13 weken, zodat als er iets stuk is er wel de tijd is om het opnieuw geleverd te krijgen!
Wij hebben ook alles bij Babydump (hellendoorn). Voor de kinderwagen moeten we nog wachten tot begin januari (is in oktober besteld), maar de kinderkamer was er al binnen 2 weken. Deze was op voorraad. erg snel eigenlijk maar wel super leuk!! Wij hebben sowieso tot nu toe wel goede ervaringen met Babydump.
wij hebben in juni of julie babykamer en box en kinderwagen bestel en zouden in oktober krijgen maar we kregen hem al in september, en goed levering van babydump. en waren erg aardig.had een schommelstoeltje bestel op zaterdag en konden hem de donderdag er na op hallen. dus goede leveringen bij babydump.
babykamer konden we meteen meenemen en de kinderwagen hebben we toen in juni laten komen was in augustus uitgerekend de kinderwagen zou eind juni komen maar kwam al begin juni