Jaaa hier in het noorden stormt het echt. Heb de bolcrysanten maar bij me voordeur weggehaald, die waren al omgevallen. En heb een rietenhart bij de voordeur hangen, ook maar weggehaald, want zag die al bij de overbuurman in de tuin belanden.
Ik ben blij dat ik binnen zit ja. In mijn eentje was ik graag naar het strand gegaan, maar dat lijkt me nog wat te heftig voor mijn zoontje. Ik heb trouwens medelijden met mijn zusje. Zij zat vorige week nog in Zuid-Afrika. Ze logeert hier en ze is nu naar een vriendin in Haarlem. Ik hoop maar dat ze het niet te koud krijgt als ze weer terug moet
Jah het waait hier behoorlijk voalsnog heeft het nog niet heel hard geregend.... ik moet zo met de fiets naar huis....ben benieuwd of ik vooruit kom
Hier waait het ook aardig hard ( Venlo ) , als ik niet weg zou moeten dan zou ik heerlijk binnen blijven vandaag
Oww geweldig vond ik dat altijd , als het zo´n weertje was en dan uitwaaien in Scheveningen jammer dat het zo ver rijden is van hieruit ( 2.5 uur )
hier waaid het ook hard!!! en ook donker en grijs, zit op de 3e verdieping en dat is hier helemaal bovenaan, en de wind is goed te horen! in bad zitten is helemaal een leuk effect, helemaal omdat er aan die kant niks meer is, dus kan de wind goed horen hahaha alleen de regen valt nog mee hier in het midden van het land
Ik zit hier op mn werk op de vijfde verdieping..... en het water gutst hier echt langs de ramen naar beneden!!!! En het is inderdaad ook al erg donker. Wilde net gaan afsluiten om naar huis te gaan... maar wacht nu geloof ik nog maar heel eventjes tot de ergste bui voorbij is.
de zee is inderdaad heeeeel erg mooi! ik ben er een paar jaar geleden met dit weer ook een keer heen geweest, echt super! alleen ik moest wel vast gehouden worden door 2 mensen omdat ik anders weg geblazen werd hahaha
hihih ze hebben hier vandaag de boel boven vervangen.. alles van enkel naar dubbel glas.. ik zal er weinig van horen vannacht denk ik.. maar hiet nu ook veel wind.. Gelukkig zijn ze klaar anders had ik voor vannacht een probleem gehad. liefs Yippie