In juli 2011 stoppen met de pil; op naar een 2de!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jen27, Jun 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Hai meiden,

Na heel lang wikken en wegen, vooral door mijn mannetje, hebben wij deze week besloten om na onze vakantie voor een 2de kindje te gaan!!!

Bij mij kriebelt het al heeel lang, onze dochter is nu 3,5 jaar. Manlief had zo zijn twijfels, vooral uit financieel opzicht. En dan niet de vraag; kunnen we dat wel betalen, maar zijn we bereid om Esmay dan minder te kunnen geven... (Die krijgt momenteel namelijk (bijna) alles wat haar hartje begeert...)

Gelukkig is dat knopje nu eindelijk om en gooien wij 8 juli de pil de deur uit! Ik ben zooooo gelukkig!

Nu hopen dat het allemaal net zo snel en makkelijk gaat als bij Esmay. Toen was het in ronde 4 raak en heb ik een hele makkelijke zwangerschap en bevalling gehad!

Hoop dat er meer meiden zijn die mij komen vergezellen...

2. vlindertje1982

Apr 18, 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Jen,

Wij gaan in juli ook voor een 2de kindje! Onze dochter is nu 15 maanden. Hoop dat het snel raak mag zijn. Ben niet aan de pil, gebruiken condoom...
    Bij mij kriebeld het ook al weer een tijdje en heb er echt weer heel veel zin in!

3. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Het begint dicht bij te komen!!!

Vlindertje; we zijn nog maar met z'n tweetjes; hopelijk komen er snel nog wat dames bij!

Zondag gaan wij lekker op vakantie en als we terug komen is het; pil en sigaretten de deur uit!

Heb er zo'n zin in!!!:D

Zijn al redelijk druk om voor Esmay een nieuwe kamer te maken; helemaal leeggeruimd, kasten en bed gekocht via Marktplaats en na de vakantie gaan we lekker aan de gang met behang trekken, schilderen, vloer leggen enz...

4. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Wij zijn weer terug (al een paar dagen) van vakantie en afgelopen vrijdag heb ik mijn laatste pil genomen!!

Zooo spannend, kan niet wachten tot ik weer een beetje in het "ritme" kom waarin je je constant bezig houdt met; "zou het raak zijn deze maand?"

Zijn er nu echt niet meer meiden die ook deze maand stoppen met de pil? Kan het me bijna niet voorstellen...;)

5. LieveL

LieveL Lid

Jul 3, 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    jawel hoor ook afgelopen maand gestopt! of naja 27 juni mn spiraal verwijderd!! spannend!!!!!!! Wij hebben al een zoon geboren oktober 2009 dus 21 maand (bijna). Ik zit volgens mij nu rond mijn ovulatie ik vind het super spannend en zou echt een gat in de lucht springen als ik zwanger zou zijn! Toch weer net zo spannend als bij de eerste!
    groetjes!!

6. Diana1984

Diana1984 Lid

Jul 5, 2011
    13
    0
    0
    Hoi dames,

Ik ben 7 juli gestopt met de anti conceptie.
    Nu voor t eerst ongi, heb een zoontje van bijna 3.
    Spannend hè?.

Succes!

Groetjes Diana

7. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Hey gezellig!! Welkom meiden ennuh; veel succes ;)

Mijn ongi zit er as we speak aan te komen; vervelende buik, opkomende hoofdpijn. Kan niet wachten tot de duivels weer weg zijn en we echt aan de "slag" kunnen...:D

8. LieveL

LieveL Lid

Jul 3, 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben alleen nog maar ongsteld geworden twee dagen na het verwijderen van mijn spiraal als ik uitga van een 28 daagse cyclus dan krijg ik vandaag of morgen mijn eisprong.... Ik ben al drie dagen beroerd!!! Toeval? Of wat is er aan de hand? Ben ik nu al schijnzwanger hahahaha! Vervelend is het wel! Vanavond maar even een moetje want eigenlijk heb ik er geen eens zin in met mijn beroerde gevoel. Maar ik wil zo graaaaagg!!!!! Hoe zitten de anderen in hun cyclus? Even meteen een NOD lijstje aanlgeggen?

Lieve L 1e ronde 2e kindje NOD 31 Juli (uitgaande cyclus 31 dagen)

9. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Nu nog geen idee wanneer NOD gaat zijn; nu nog niet bewust geklust en gewoon aan de pil geweest... Als mijn duivels vertrokken zijn dan zet ik mijn NOD erbij, uitgaande van een cyclus van 28 dagen.

KAN NIET WACHTEN !!!!!

10. LieveL

LieveL Lid

Jul 3, 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er niet meer meiden die net begonnen zijn aan hun 2e kinderwens?
    Ik denk dat ik mijn eisprong net achter de rug heb of bijna krijg.... Voelde me een aantal dagen wat raar?! Zou het komen van de hormonen die ik een tijd niet heb gehad? Een eisprong komt ook op gaar dmv hormonen...

11. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

Mar 12, 2009
    1,061
    1
    0
    Hoi Meiden,

Wij zijn nu net twee maandjes bezig voor een tweede. Mijn zoontje is 20 maanden en we willen graag een broertje of zusje voor hem.

Mijn NOD is eigenlijk 20 juli maar ik heb nu al wat bruinverlies dus ik denk dat ik gewoon ongi ga worden helaas.

Ik vind het allemaal net zo spannend als bij de eerste.

12. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

Jul 13, 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ook ik ben in juli gestopt met de pil. Ik geef nog wel bv, dus ben benieuwd of mijn cyclus op gang gaat komen. Mijn zoontje is bijna 8 maanden, dus we gaan nog niet heel bewust klussen rond de eisprong.

13. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Ha het wordt hier steeds gezelliger!! :D

Hier is de ongi eindelijke doorgezet; duurde ff want ik had iets meer dan 2 strippen achter elkaar geslikt omdat ik op 2 bepaalde momenten niet ongesteld wilde zijn.... Een weekendfestival waar we zijn geweest en onze vakantie.

Nu dan eindelijk ongesteld; nou ja, ik heb wat bruin en rood slijm...
    Hopen dat het snel weg is zodat we aan de klus kunnen!;)

Thuis zijn we al druk aan het klussen; vandaag een nieuwe laminaatvloer gehaald voor Esmay haar nieuwe kamer, schoonpa heeft deze helemaal gelegd terwijl wij haar nieuwe bed hebben opgehaald. Morgen gaan we gaatjes vullen, plafond schilderen, muren behangen en verven en dan kunnen we beginnen met inrichten!

Helaas moet ik daarna ontzettend veel gaan ruimen, want alles wat op die kamer opgeslagen lag moet nu een nieuw plekje krijgen....:$

14. Kwebbel

Kwebbel Bekend lid

Jul 13, 2011
    692
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn dat de je ongi heeft doorgezet. Spannend om weer voor het echie te gaan he. Handig als de kamer voor de oudste al klaar is.

Ik ben nu al anderhalf jaar niet meer ongi geweest door zwangerschap en bv, ben benieuwd of het snel op gang komt.
    Heb nu wel een raar gevoel in mn buik.
    Ben nog op vakantie en heb niets bij me. We hebben namelijk spontaan besloten om bij deze strip te stoppen.
    De vorige keer hebben we het te lang uitgesteld en kreeg ik een mk bij de eerste zwangerschap. Hierdoor duurde het best lang voor het raak was en waren we er veel te gestrest mee bezig.

15. Jen27

Jen27 Niet meer actief

Share This Page