Volgende week hebben wij een gezinsshoot en apart van mijn dochter. Nu ben ik een beetje aan het kijken wat ik wil maar via google vind ik niet echt wat ik wil. Hebben jullie misschien voorbeelden of sites waar jullie je ideeën vandaan hebben?
Oh wat leuk Patjuh! Welke leeftijd had je jongste daar als ik vragen mag? Jouw foto's zijn ook mooi sjak!
@sjak mooie foto's! Helaas is mijn meisje nu al een stuk groter dus haar vasthouden als baby is niet meer mogelijk haha. Misschien moet ik het wel gewoon loslaten.. het loopt toch anders dan dat ik wil haha. Maar het is mooi wat jou foto's uitstralen en hoop dat dat bij ons ook zo gaat lukken. @mama van senn gweldige foto's! Is het bij jullie thuis gedaan?
Ja, nu is nog even te vroeg. Ik ben me een beetje aan het oriënteren, nu heb ik er nog niets aan denk ik he? 4 weken is nog een beetje jong .
Helemaal niet! Google maar eens op newborn shoot. Dat is zo mooi en heb zo een spijt dat ik dat nooit gedaan heb.
Hele mooie foto van Senn! Mijn dochter, 13 dagen oud: Foto's van jonge kindjes kunnen dus hartstikke goed
Hier een shoot gehad met 6 weken. Oa deze foto. Ook foto's waarbij we alledrie op de buik liggen. Hugo kon al goed zijn hoofd omhoog houden.
Dank jullie, we hebben ook een babyshoot gehad, mijn vroegere oppasmama is fotografe, is echt een luxe hoor! Mag haar bellen wanneer ik maar wil. Ze heeft mij als klein meisje ook altijd gebruikt voor haar opleiding. Ook mooie foto's hierboven, ik hou van zwart/wit foto's.
Hier afgelopen week een BV fotoshoot gedaan, en ben er ZO trots op! zooveel fotos verschillende posities etc hier 2 voorbeeldjes, die met ons 3e was niet gepland overigens maar ben er ontzettend trots op!
haha..mijn zus woont in Waalwijk...kristelfotografie.nl ik woon in Limburg nu dus de keren dat ik in waalwijk ben maakt ze mooie fotos hihi erg handig!!