Hoi dames, Onze zoon heeft van oma 2 Roblox cadeaukaarten gekregen, gekocht bij de Albert Heijn. De kaarten die ik zag hangen stond een krascode achterop, maar verderop in de winkel hingen ook kaarten en die heeft ze gekocht en gescand bij de zelfscan. Nu staat op de bon eticket, maar ze heeft nergens codes oid ontvangen. Wie weet hoe dit zit? In totaal €30 aan cadeaukaarten maar nu geen codes dus.. Via online aankopen krijg je de code sowieso gewoon per mail en kan je het verzilveren. Maar dit is voor ons ook een groot vraagteken.. Liefs
Mijn eerste ingeving is na het zien van de foto's. De codes zijn naar het mailadres gestuurd die gekoppeld is aan het AH account. Er staat namelijk E-ticket. Hopelijk is de oplossing zo simpel. Helaas verder zelf geen ervaring.
Misschien ben ik blond.. Maar er staat autorisatie code, is dat niet de code die je moet invullen? Die beginnen met W1..? *Ik hoop trouwens dat als dat de codes zijn, iedereen zo netjes is om deze niet uit te proberen*
Bij sommige cadeaubonnen wordt er een tweede ‘kassabon’ afgedrukt waar de code(s) op staan. Als op de kaarten zelf niets staat, zou ik denken dat dit bij deze kaarten ook het geval was. Misschien de winkel even contacten? Ze kunnen daar vast meer vertellen.
ja dit klopt! Er zijn dan twee bonnen. Een grote bon en een klein bonnetje. Zelf laatst ook gedoe gehad bij de ah. Want ik wist niet hoe t werkte maar de caissière al helemaal niet.
Ja, ik denk inderdaad dat dit het is. Gebeurt bij beltegoed bijvoorbeeld ook. Maar als oma deze kassabonnen niet heeft gezien en dus niet heeft meegenomen, wordt het lastig. Misschien dat ze bij de service balie kan navragen? Dat ze de gegevens via haar bonuskaart kunnen ophalen?
Contact gehad met de winkel. Er had inderdaad een 2e bon uit moeten komen, maar die heeft ze dus niet gehad..
Nee beide keren sowieso geen 2e bon achteraan gekomen. Ze rekend altijd af, pakt boodschappen in en dan pas het bonnetje, dus dan was het wel opgevallen. Helaas pindakaas dus, ben bang dat ze weinig voor ons kunnen doen..
Wat sneu! Als ik een beltegoed kaart koop voor de telefoon krijg je inderdaad een tweede bon maar dat wist de caissière ook niet. Ze mogen daar wel meer aandacht voor hebben. Niet iedereen weet hoe dat werkt. Wel handig als ze het dan zelf weten en de klant kunnen herinneren.
Ze zijn over het algemeen niet moeilijk, maar het gaat om 3 codes, dus ik ben er bang voor.. Het gekke is dat aan ee andere kant dus wel kaarten hangen die gekrast moeten worden. Wellicht beter deze bij de informatiebalie te gaan verkopen