Ik heb sinds enkele dagen twee rare rode vlekken in mijn mond. De eerste was aan de binnenkant van mijn lip. Het voelde aan alsof de huid daar wat dunner was. (ik heb met sommige tandpasta's weleens dat mijn slijmvlies loslaat, dus dacht dat dat nu ook weer het geval was). Maar nu kreeg ik onder mijn tong ook last. En nu heb ik er naar gekeken en het zijn echt twee ronde rode vlekken... Hebben jullie dit weleens gehad of enig idee wat het kan zijn????
Nee, het is geen aft. Want het doet niet echt zeer. Die onder mijn tong is wel een beetje irritant, maar meer alsof er iets langs is geschuurd.
een aft begint bij mij ook vaak met een rode vlek, en dan na een paar dagen komt er een wit puntje op. pas als dat puntje er bij mij zit, dan gaat het pas zeer doen
Ja, ik heb ook weleens een aft. Maar dit is meestal wel een soort bobbeltje. Maar in dit geval is het gewoon vlak.
kan ok gewoon een ontsteking in je mond zijn heel toevallig heeft mijn schoonmoeder het ook en is gister naar ha geweest
Ik zou het gewoon even 1 of 2 dagen aankijken, blijft het nou zitten of gaat het pijn doen, dan even naar de HA.
Ik heb er verder geen koorts van of iets dergelijks. Er zijn er trouwens nog wel een paar bij gekomen. Dus het worden er wel steeds meer. Erg vreemd! Onze huisarts is er deze week niet, dus zou ik naar een vervanger moeten. Dat is nogal een rotvent. Dus ik kijk het nog wel een paar dagen aan en dan kan ik er maandag meteen mee naar de dokter.....
Zijn er inmiddels nog meer bijgekomen ? Klinkt mij toch als een infectie o.d, zou er niet te lang mee blijven lopen.
hoe is het nu?? meer erbij gekregen?? heb je al gekeken op internet wat het kan zijn? heb je ook last van je handen?
Ja, er is er nog wel één bij gekomen. Dus het gaat niet zo heel snel meer. En ik heb geen last van mijn handen.... Had inderdaad op internet gekeken en zag dat het dan mond en klauwzeer zou kunnen zijn. Het heeft voor mensen wel een andere naam hoor, maar weet hem even niet meer. Verder is er niks te vinden op internet. Dus dan maandag maar gewoon naar de dokter....... Bedankt voor jullie reacties!