Hey dames, Zijn er nog meer mensen die aankomende zaterdag naar de Efteling gaan ?? Ik kon deze actie echt niet laten schieten, normaal vind ik de efteling zoooooo duur maar nu waren de kaartjes maar 10 euro per stuk incl parkeren ... Dus wie gaan er nog meer ?
Het is een speciale Tros Kompas dag ... Die hebben de efteling twee dagen afgehuurd en als je dan lid was kon je via de Tros Kompas kaartjes bestellen...
Oh op die manier 8) Wij gaan naar de Efteling als het weer wat mooier is, zou zonde zijn als we 2 uur gaan rijden en dan slecht weer hebben. Dus waarschijnlijk mei of juni pas.... Duurt wel nog onwijs lang zeg....
Trouwens ik las op de site dat de Efteling vanaf april 365 dagen per jaar geopend is, dat is wel leuk, vind de winter efteling altijd wel leuk alleen zo mega druk maar als het nu dan toch langer op is kan je altijd nog een niet drukke dag hebben weet je wanneer het ook altijd stil is in de efteling ? .. Op tweede paasdag, ga nu al jaren achter elkaar met de hele familie naar een pretpark en ieder jaar is het knetter stil in die parken..
ik ga van tweede paasdag tot en met woensdag naar het park en dan in die nieuwe huisjes ben erg benieuwd hoe het is
Erg leuk!! Vergeet je zwempak niet,want ze hebben er een heerlijk zwembad! En alles staat in het teken van klaas vaak! Welk huisje hebben jullie?
2e paasdag rustig? hahaha ik heb 6 jaar bij six flags/walibi gewerkt en het paasweekend was altijd het topweekend! Blijf mooi weg uit een pretpark met pasen!
Zou wel willen maar zie niets erover op de site staan , is het een actie of zo en waar moet je de kaartjes bestellen dan ?
Hoi, Ik ga zondag. De actie om te kopen is al voorbij. Je moet lid van de tros zijn. Maar het is al helemaal uitverkocht. Ben benieuwd, zal wel druk zijn...
Vorig jaar toch niet. Ik had ook de tip gekregen om met moederdag te gaan, want dan zou het zo rustig zijn. We moesten bij de fata morgana al langer dan een half uur wachten . Ik ga dus nooit meer met moederdag, haha. Mijn oom en tante gaan aanstaande zondag ook naar de Efteling.
Wij gaan zondag. Ik zag dat er op Marktplaats wel kaartjes aangeboden worden, maar of dat voor een normale prijs is?...
Nou dan was het druk bij de attractie / winkeltje ( oid ) waar je werkte want ik ga echt al jaaaaren naar een pretpark met pasen en al jaaaaren is het echt niet druk ... maar miss hebben we een andere mening wat betreft druk De kaartjes zijn idd al uitverkocht, die zaterdag waar ik nu kaartjes voor heb waren binnen 45 min helemaal uitverkocht en ze kosten 10 euro per stuk de kaartjes dus dan kan je zelf je conclusie trekken als ze op MP staan voor bv 30 euro
Belachelijk dat mensen er 200% winst op proberen te maken. Bah, zelfs aan de poort van de Efteling betaal je nog geen 30,-! EDIT: Ze worden ook gewoon voor 10,- aangeboden!
ik zal laten weten hoe het was we zitten in een bosvilla vip met sauna in de tuin we gaan namelijk met mijn schoonouders dan kan schoonpapa de hele dag in de sauna zitten en kunnen wij het park onveilig maken en lekker zwemmen in het zwembad
Aso he, snap echt niet dat mensen dat kunnen doen ... Maar moet ook zeggen dat ik niet kan begrijpen als mensen er dat voor uit geven ...