Help! Welke moederfiets??

Discussie in 'Met je kind op pad' gestart door caatje86, 18 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caatje86

caatje86 Lid

14 nov 2014
    14
    1
    3
    In het Brabantse lan
    Hallo,

Ik zoek een moederfiets! Rond de 400-600 euro.
    Er is zoveel keus dat ik door de bomen het bos niet meer zien! :(:$
    3 of 7 versnellingen? Is BSP een goed merk?
    Hebben jullie nog meer tips?

Alvast bedankt voor het meedenken! :D

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik denk dat dit het verkeerde topic in het verkeerde onderwerp is, maar om antwoord te geven op je vraag.
    BSP was volgens een fietsenmaker beter als Gazelle qua frame. Uiteindelijk toch voor de Gazelle bloom gegaan, maar dan tweedehands. Ik vond en vind die gewoon heel lekker fietsen.
    Ik zou gewoon verschillende merken gaan proberen. De Montego liberty schijnt ook een goede fiets te zijn.
    Ik heb 7 versnellingen en vind dat erg prettig i.v.m. de fietskar die ik er vaak aanhang. Ik vind het wel prettig om een beetje te schakelen;)

3. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.824
    113
    Hier het merk reflection en gewoon bij de Praxis gekocht. Heeft 3 versnellingen. Hij bevalt goed.

4. caatje86

caatje86 Lid

14 nov 2014
    14
    1
    3
    In het Brabantse lan
    Dank jullie, vanmiddag even naar de fietsenwinkel geweest maar zoveel keus dat ik er nog niet uit ben :)

5. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Hoi! Ik heb een Bsp Seine gekocht in 2012.
    Hij bevalt super goed. Ik heb de versie met 7 versnellingen. Een kindje op de fiets is best doortrappen,....straks heb ik 2 kindjes op de fiets,....ben blij dat ik dan meer versnellingen heb.

Succes met kiezen,.....is echt lastig!

6. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Ik heb onlangs een tweedehands giant mio gekocht uit 2012. Prima fiets en 26 inch wat met mijn 1.61 erg handig is. Ik heb 3 versnellingen maar ben ook niet een hele regelmatige fietser. Nu wachten tot dochterlief groot genoeg is zo rond het voorjaar.

Deel Deze Pagina