Ik ben al een tijdje op zoek naar de juiste buggy. Hij moet aan de volgende criteria voldoen: -Maxicosi moet er kunnen worden geklikt -Handvatten moeten hoog genoeg zitten. Bijv. van de quinny zapp en de titanium breeze zitten echt te laag voor mijn man van 1,93 m. -Compact kunnen opvouwen Wie heeft hier ervaring mee? Ik ontvang graag tips!
De maxi cosi mila! Ik had eersy de nuna pepp, ik vond hem niet prettig. Maar de maxicosi mila voldoet aan al je eisen, ik vind hem echt heel fijn.
Bedankt voor de reacties! De nuna en de bugaboo's hebben een aaneengesloten duwstang waardoor je hier geen tassen aan kunt hangen. Dat vindt ik bij mijn huidige wagen vrij onhandig. Ik heb nu een buggy gevonden waar én de maxicosi op kan én de aparte handvatten in hoogte verstelbaar zijn: Zia buggy. Ideaal, dus die ga ik bestellen! Nogmaals, toch bedankt voor het meedenken!
Ik heb ook de zia buggy en vind het ook een erg fijne buggy. Ik heb hem besteld via de webshop bij de babykraam in belgie en kon hem daar toen kopen incl. een voetenzak voor de zelfde prijs als hier bij de prenatal of babydump zonder voetenzak.
Ik heb even gekeken omdat ik benieuwd was. Deze lijkt op de titanium buggy. Hier kun je echter geen booschappen aan hangen dan klapt de wagen om.
Monique1805, zie bovenstaande reactie. Jij hebt de Zia..klopt het dat je er geen tasjes aan kan hangen?? De zapp is zo'n zelfde model (3-wieler) en daar kan je namelijk wel tasjes aan hangen.
Daar zijn haken voor te koop hoor bij de babyzaak zodat je wel tasjes op kunt hangen (al hang ik mijn tasjes aan de rem van de bugaboo)
De meeste buggy's klappen om als je er een tas aan hangt. Komt omdat baby'tjes niet zo veel gewicht hebben. Mn nichtje van 2.5 kan wel tasjes aan de buggy hebben, omdat zij gewoon zwaarder is (nuna pepp)
Dat klopt niet helemaal hoor. Bij de bee of een gewone 4 wiel buggy van bijv. Topmark oid kan je ook een hoop tassen ophangen ongeacht hoe klein je kindje is.
Bij mij kan ik wel gewoon de tassen er aanhangen. Het boodschappenmandje onderin is niet al te groot, maar dat heb ik nooit een probleem gevonden. Tijdens het winkelen vond ik hem wel heel makkelijk. Je zet de adapters erop en kon zo de maxi-cosi eropklikken