Interieur fiat 500.

Discussie in 'De lounge' gestart door loetje, 3 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Binnenkort gaan we een klein autootje leasen. Mijn keus is gevallen op een fiat 500. Nu is er de optie om de binnenkant deels in "ambiance ivoor" uit te laten voeren. Dit betekent dat oa het stuur, deel v/h dashboard, bovenkant stoelen ivoorkleurig zullen zijn. Wie heeft dit ook en bevalt dit? Mijn bezwaar is dat ik denk dat het er uiteindelijk "viezig" uit gaat zien, zeker het stuur. Of valt dit mee?

2. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Mijn man is autobekleder. Zowel de ivoor ala de blokjesbekleding van deze stoelen worden echt erg snel vies.. nu denk ik dat de stoelen in stof uitgevoerd zullen worden maar mocht dit leder zijn, krijg je dit uiteraard makkelijker schoon.

3. Ila

Ila Fanatiek lid

30 aug 2017
    1.237
    989
    113
    Vrouw
    Ik heb dit interieur en bij mij wordt het absoluut niet vies. Nu heb ik (nog) geen kleine kinderen in de auto en eten en drinken doe ik er nooit in en dat zal natuurlijk veel schelen. Maar ik vind het in ieder geval lekker licht en fris ogen, donker is ook maar zo saai :). Straks als de kleine wat groter wordt doe ik er wel een beschermmatje in om de bekleding tegen de trappelende voetjes te beschermen, wel zo handig als ik de auto weer wil verkopen.

4. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Valt mee reuze mee, mijn 500 lijkt nog als nieuw

5. Elfya

Elfya Lid

8 mrt 2019
    19
    4
    3
    Vrouw
    Ik heb het ook. Zou het zeker aanraden. Supermooi en ook bij mij is het echt nog niet vies.

6. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Bedankt alvast voor jullie ervaringen. Nu las ik dat de bekleding dan deels ivoor vinyl zal zijn, is dat niet zweterig? De kleur vind ik inderdaad heel mooi, ik moet alleen nog van mijn twijfels afgeholpen worden denk ik:D
    Eten zullen we er niet in doen. Kinderen zijn 12 en 14,dus kunnen zich netjes gedragen wanneer ze meerijden. Ik zal er voornamelijk alleen inzitten. Voor gezinsdingen hebben we de leaseauto van mijn man..

Enige is dus dat het een leaseauto zal zijn en ik hem weer in moet leveren na een aantal jaar. Dan moet hij er natuurlijk nog wel netjes uitzien, daarom nog de twijfel over de ivoorkleur:)

7. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.796
    9.314
    113
    Gelderland
    Ik heb het ook en merk niet dat het sneller vies toont. Ik eet niet in de auto en mijn kids zijn al wat groter.
    Mijn dak heeft dezelfde kleur en die moet ik echt 2/3 keer per jaar grondig reinigen. Dan neem ik binnen ook goed mee.

8. Happyhope

Happyhope Fanatiek lid

15 sep 2018
    1.531
    677
    113
    Vrouw
    Ik heb zelf een zwarte binnenkant (2e hands dus had daarin geen keuze bij deze auto), maar als ik hem nieuw had gekocht had ik sowieso een lichte binnenkant gekozen! Ziet er veel frisser en (vind ik) mooier uit.

9. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Nee hoor niet zweterig

Deel Deze Pagina