hoi hoi, ik heb even een vraagje, ik ben op27 juni gecuretteerd, en heb daarna een aantal dagen nog bloedverlies gehad zoals de gyn vertelde... nu vorige week dinsdag na 5 weken weer mn eerste eigen menstruatie gehad en niuks anders dan anders voor mijn gevoel, tot een aantal dagen geleden. vanaf vrijdag ongeveer heb ik al dat er geen bloedverlies is een aantal uur (tel 10 uur) en dan ineens wel weer wat en dan niet rozig maar gewoon echt rood. vrijdag avond geen bloed meer, zaterdag overdag ook niet, in de avond ineens weer wel, zondag ochtend niks, middag een beetje avond niks. nu heledag niks gezien, tot net weer ineens wat bloedverlies... is dit normaal??! en zoja hoe lang houd dit aan? moet ik nu de gyn bellen of gewoon afwachten>?? wil zo graag weer zwangert worden en hoopte op deze maand, maar vraag me nu af of alles wel weer normaal is? liefs vlinder...
hoi eerste menstruatie kan inderdaad wat anders verlopen dan je gewend was. Is geen probleem. Je zit nu gewoon in een nieuwe ronde en hebt weer kans op een zwangerschap. Succes! Mirjam
Hoi Mirjam, Dankjewel voor je reactie, hopelijk gaat t deze week helemaal weg...en hopelijk zijn we snel weer zwanger Liefs vlinder...