geduld.... is een vervelende zaak.

Discussion in 'Zwanger worden' started by Krullebos, Dec 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krullebos

Krullebos Actief lid

Aug 31, 2011
    334
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    noord nederland
    Hallo mensen,

Wil het volgende met jullie delen...
    Ik ben ongesteld! En wel na 31 dagen!!! De vorige keer ook na 30 dagen... en daarvoor? Zie handtekening.

Ik ben inmiddels een jaar van mn pil af en sinds 2 cyclussen aan de etos pillen! (die cyclus daarvoor geen etos pillen, en die 2 daarvoor weer wel en daarvoor nooit) En met de etos pillen steeds een cyclus van in de 30 dagen.... :)

Nu een jaar van de pil af en het lijkt normaal te worden. Maar goed, niet te hard juichen, op naar de volgende ronde!

Vanaf het moment dat ik op mijn 14e ongesteld ben was ik nooit regelmatig ongesteld. Op mn 16e aan de pil gegaan. 3 jaar geleden een jaar gestopt, maar mn cyclus was altijd drama! Dus had de hoop een beetje opgegeven en had nu naar de dokter willen gaan... Hoop dat dat niet meer nodig is... :)

2. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

Nov 25, 2011
    1,102
    0
    0
    N-H
    Wat goed! Ik hoor veel positieve verhalen over die Etos pillen. Grappig om te lezen dat iemand zo enthousiast is om ongesteld te zijn haha.

Nu hopen dat je voorlopig niet meer ongesteld word ;)

3. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    hey

wat fijn voor je dat je cyclus nu wat "normaal"word,helaas kan ik niet mee praten over een afwijkende cyclus,daar ik al vanaf mij 11 een cyclus van 28 dagen heb
    en zelfs sinds ik gestopt ben met alle anticonceptie gelijk weer op rit ben,hopelijk blijft t zo voor je

Share This Page