Lieve meiden, Ik hoop dat jullie me gerust kunnen stellen! Gisteren avond toen ik naar het toilet ging zat er een beetje roze slijm in mn inlegkruisje Echt maar weinig en heel licht roze. Maar de angst is natuurlijk weer toegeslagen... na 2 mk te hebben gehad. Al begonnen die op zijn mildst met bruin en buikpijn en niet lekker voelen. Tot nu toe heb ik het gelukkig niet meer gehad... maar ja, ik ben ook nog maar net wakker... de dag is maar net begonnen! Wat kan dit zijn geweest!!??
Hey, Snap dat je bent geschrokken! Ik heb het ook vaker gehad, misschien een klein bloedvaatje geknapt? Het kan vele oorzaken hebben en als het nu is gestopt is dat zeker een goed teken! Heb je ook buikpijn? Wanner heb je de eerste echo of weet je dat nog niet? Heb vertrouwen (en geloof me, ik weet hoe moeilijk dat is)!
Bedankt voor je reactie... Ik heb geen buikpijn. Voel me verder goed, te goed eigenlijk. Ik heb al zo weing kwaaltjes... Ik heb 1 maart de eerste echo ivm eerdere miskramen... en ben zo geneigd nu al te bellen. Maar met 5 weken is er weinig te zien... Ik ben zo bang dat het misgaat... ik loop weer constand te loeren
Hallo, Ik snap dat je geschrokken bent, heb het ook tweemaal meegemaakt. Allicht is er gewoon een adertje gesprongen, dat was bij mij ook steeds het geval.... Gewoon wat roze (één keer zelfs bloedrood slijm) op het toiletpapiertje en daarna niks meer... Ik was steeds doodongerust, maar onze kleine spruit doet het nog steeds prima! Als het snel gestopt is en je geen buikpijn hebt, zou ik me niet te ongerust maken. Dit kan wel eens meer gebeuren, bv. na seks, harde ontlasting, enz.... Komt heus wel goed! Liefs
Tot nu toe niets meer.... Ben natuurlijk net een dag vrij... dus heb tijd genoeg om te piekeren en te loeren. Dus, ik ga zo wat nuttigs doen. Even proberen mijn gedachten te verzetten.
ik hoop dat het je gegund is dat het deze keer wel goed mag gaan! Kon je de tijd maar vooruitdraaien he... Heel veel sterkte en we hopen op goed nieuws (na de echo)!
als je geen buikpijn hebt dan is dat een heel goed teken. ontlasting kan ook wat bloedverlies veroorzaken door een gesprongen vaatje. en geen kwaaltjes kan juist heel fijn zijn. probeer deze zwangerschap en de bijbehorende(of wegblijvende) kwaaltjes niet te vergelijken met je vorige zwangerschappen. elke keer kan het weer helemaal anders gaan. heel veel succes en van harte
Update... Ik heb vanmiddag weer een drupje roze verloren. Daarna de gyn gebeld. En het is inderdaad afwachten. Maar zolang ik geen buikpijn en echt bloed verlies hoef ik me geen zorgen te maken. Maar ik mag a.s. maandag al komen voor een echo. Nu net weer een drupje na het plassen. Zo'n 5 minuten daarna zeg maar... Het zal een lang weekend worden vrees ik...
Ach wat klote voor je.. Heb hetzelfde gehad. Begon met 7 weken, 's ochtends beetje bloedverlies, vervolgens dit zo om de dag gehad, alleen 's ochtends, veel echo's gehad. Bij 10 weken ongeveer erg veel bloedverlies maar de kleine groeit en bloeit nog steeds. Na 16 weken is het erge bloeden opgehouden. Heb wel 2 maanden thuis gezeten van werk ivm stress hierdoor. Moet morgen toevallig naar gyn, deze week nog tweemaal slijmerige bloedsliertjes in afscheiding gehad, niet veel, maar toch. Ben nu 21 weken gelukkig! Verwacht er morgen niet veel van. Tot 20 weken kunnen ze niks, rust en hopen en vertrouwen! Suc6 ermee meid.
Het valt me op dat het steeds na het plassen is. Na het plassen als ik eenmaal mijn broek weer omhoog heb en ga lopen. Net was het heel licht roze/bruin. Nu hoop ik dat het aan het ophouden is, omdat het bruiniger word. Nog steeds geen buikpijn ofzo... pffff Wat een ellende die eerste weken zeg! En al helemaal als het al 2 x fout is gegaan... Ik heb zo de neiging om mn werk af te bellen. Maar ik kijk wel hoe het gaat morgenvroeg... gaat het niet, dan is het rechtsomkeert naar huis en dan blijf ik het weekend thuis...