Wat zijn jullie ervaringen met babywalz? Heb er gisteren de nieuwe Koelstra Simba T3 duo buggy besteld omdat ze een fijne korting van 10% hebben tm 9 april. Maar nu lees ik dat ze soms pas na twee weken leveren.. Op zich geen probleem, maar ik vind het wat aan de lange kant.
heb altijd goede ervaringen gehad met baby-walz. En mijn levering is altijd eerder gekomen dan die 2 weken. Vaak was het er binnen 3 dagen.
Ook nooit problemen hiermee gehad, levering was altijd binnen een paar dagen. Hopelijk dat jij nu niet net die ene uitzondering bent!
Ik heb al meerdere dingen via babywalz besteld altijd zeer tevreden. Wel is bij mij altijd de tijd dat ik het binnen krijg ongeveer anderhalve week maar daar hou ook gewoon rekening mee.
Opzich wel goede ervaringen maar de levertijd is gewoon bagger. Heb wel eens (bijna) 3 weken moeten wachten op een kerstcadeautje
Hier ook tevreden over Babywalz, maar de levertijd is lang. Rustig een paar weken, maar daar hou ik rekening mee als ik er bestel.
Nog maar 1 keer iets besteld eigenlijk maar ik vond de service en levertijd goed. Maar als ik iets dringend nodig heb, bestel ik eigenlijk nooit online, dus ja. Ik meen wel dat het maar max. een week o.d. was.
Alleen maar goede ervaringen met zowel Baby-Walz als Walz-Kidzz. Ja, de levertijd duurt soms iets langer, maar dat staat ook in hun voorwaarden. Dus daar kun je rekening mee houden. Ik heb er al vaak iets besteld en nog nooit zijn de 2 weken overschreden..