Enorm respect voor full time kolvers

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Kirrebir, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil even een diepe buiging maken voor alle full time kolvers.

Ik ben net 4 dagen voor mijn werk op reis geweest en heb daar dus 4 dagen moeten kolven om de productie op gang te houden (en met pijn in mijn hart elke keer door de gootsteen moeten spoelen...).
    Maar na die 4 dagen was ik er zo ontzettend klaar mee!
    Ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn om dit maanden achtereen te doen.

Dus dames: ik heb diep, diep respect voor jullie!

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dank je! Ik kolf inmiddels al 7 maanden niet meer, maar heb vanwege sondevoeding 9,5 maand fulltime gekolfd waardoor Lisa 1 jaar borstvoeding heeft gekregen :). Toen vond ik het eigenlijk vanzelfsprekend, nu ben ik blij en trots dat ik het zo lang gedaan heb.

3. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Dankjewel! Ik heb fulltime gekolfd toen Simone nog geen zuigreflex had en ik moest alles tussen de kolfbeurten door plannen. Een hoop werk maar het is het me allemaal waard geweest. Ik ben pas helemaal gestopt met kolven toen Simone 14 maanden was en ik voed nu nog elke ochtend.

4. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Bedankt :D

5. puna

puna Bekend lid

23 feb 2011
    517
    0
    0
    werkzoekende
    Krimpen
    Ben ook begonnen omdat mn meisje geen zuigreflex had, doordat ze te vroeg geboren werd. Drinken uit de borst heeft ze helaas nooit goed opgepakt, dus ik kolf al 4,5 maand en ik vind het helemaal zo vervelend niet meer :). Maar bedankt :)

6. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Zoiets is altijd leuk om te lezen.
    Ik heb vorige keer 9maanden gekolfd. Onze dochter was 3 weken te vroeg geboren en had totaal geen zuigreflex. Uiteindelijk vond ik het zelfs wel prettig om te doen. Ik kon het allemaal goed inplannen zeg maar.

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dank je Kirrebir! Hier ook een ft-kolver, nu bijna 16 weken. Ons tien weken te vroeg geboren meisje is een borstweigeraar en ik wil per se dat ze bv krijgt, dus ik hou gewoon keihard vol! (Al is het soms wel zwaar, maar ach.)

Suus

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik geef ook even mijn respect!
    Ik kolf 3 a 4 dagen in de week op het werk en hoewel ik zéker nog BV wil blijven geven zou ik dat kolven graag willen missen (en dan vnl het schoonmaken, steriliseren, vriezen, ontdooien enz).

Dus ook vanuit mij; dikke pluim!

9. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Dank je! :D

10. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.526
    14.034
    113
    Vrouw
    Dank je! Leuk om eens te lezen!
    Heb vanaf 6 weken tot een jaar ft gekolfd omdat ik te weinig productie had en exact bij moest houden wat meneertje binnen kreeg. Net als wat andere meiden zeggen was het toen vanzelfsprekend. Je wil tenslotte dat je kindje het allerbeste krijgt! Bij een tweede zou ik het zo weer doen, alhoewel ik stiekem hoop dat ik dan wel gewoon mag voeden.

Deel Deze Pagina