Help schimmel infectie !!??

Discussion in 'De lounge' started by happymama, Apr 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Hoezo??

Schimmelinfectie kan wel buikpijn geven, kan zelfs heel erg lijken op een blaasontsteking.

Als je eigenlijk nooit doorslikt, weet je niet zeker of je er wel tegen kan, ik ken meiden die nooit een stopweek doen maar ook zoals mij die als ze doorslikken meteen een soort menstruatie(zeurderige) buikpijn krijgen en wat bloedverlies tijdens het doorslikken.

De meeste huisartsen hoeven je niet meer op consult te zien voor een vermoedelijke schimmelinfectie omdat daktarincreme volgens mij ook zonder recept te verkrijgen zijn, de meeste vrouwen hebben schimmelinfecties omdat wij daar onder nogal gevoelig zijn, kan al door wasmiddel veroorzaakt worden.

En tja ondanks alle goede anticonceptie die er is hier kan er ooit wel iets niet helemaal gaan zoals het hoort ;) als je toch nog een testje hebt zou ik gewoon testen.

2. happymama

happymama Niet meer actief

Heb geen bloed gezien alleen wat bruin verlies .

De crème heb ik en idd zonder recept

3. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ik zag dat je een crème had idd, er zei al iemand over het smeren in de elleboog, weet zo niet wie maar als je dat probeert zie je wel of je er tegen kunt. Het branden op de medicatie die ik krijg herken ik niet, dat heb ik nooit.

Ik zou ff testen en als die negatief is zou ik even de huisarts bellen morgen en je vraag voorstellen. Ik herken de buikpijn wel. Heb ooit eerst urine ingeleverd omdat ik het echt op een blaasontsteking vond lijken, bleek het toch een schimmelinfectie. Bij een schimmelinfectie heb je vaak wel wat viezige afscheiding.

Even katoenen onderbroeken aandoen (geen strings dat irriteert), liefs zonder inlegkruisje en de onderbroek eventueel extra verschonen overdag.

4. LW85

LW85 Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    4,082
    604
    113
    Hier iemand die er nu ook mee loopt. Ik zou toch de capsule (gynodaktarin) en creme (miconazolnitraat) via de huisarts vragen. Kan telefonisch, even je klachten uitleggen aan de assistent.
    Bij mij helpt de capsule en creme die je zonder recept kan kopen iig niet.

Als je ook wondjes/branden gevoel heb zou ik de creme vragen waar ook nog hydrocortison in zit. Dat helpt om de huid te herstellen.

5. happymama

morgen is de ha niet te bereiken zal woe ff bellen kan er alleen niet heen moetwerken dus word do pas .laat morgen hierweten wat de test doet

6. LW85

LW85 Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    4,082
    604
    113
    Trouwens, hier ook 2 positieve testen sinds de klachten.

(Maar ook 3 onduidelijke/negatieve)

7. happymama

das ook vreemd weet je nog niks dus ?

8. LW85

LW85 Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    4,082
    604
    113
    Klopt. Donderdagavond een positieve. De dagen erna of een tuurstreepje (niet op de foto te krijgen) of niks tezien.
    Vanavond weer een duidelijke streep. Alleen was de test van vanavond nogal vaag verlopen.
    Nou heb ik het geluk dat ik zowieso onder behandeling van de gyn. ben en alles altijd mag laten testen dus ga morgen bloedprikken.

9. happymama

succes dan meid is

10. Aloe

Aloe Niet meer actief

Weet je wat veeeeeeeeeel prettiger is om te gebruiken: flucanozol.
    1 capsule slikken en dat is het. Werkt heel hoeg en je muts wilt niet gillend wegrennen van de jeuk.

Ik herken de krampjes wel. Volgens artsen kan dat niet maar ik heb dat altijd. Niet zwaar hoor maar geirriteerdheid voel ik altijd.

11. Drieka

Drieka Niet meer actief

Die buikpijn had ik ook, dat betekende bij mij dat ik er te lang mee had rond gelopen en daarom kreeg ik ook antibiotica omdat de schimmelinfectie aan het opstijgen was naar de baarmoeder, zat dus niet alleen nog maar bij de ingang van de vagina.
    Daarom zei ik ook dat ik antibiotica had gekregen want dat doen ze bij een schimmelinfectie niet snel, had een 10-daagse kuur. (gewoon capsule's om oraal in te nemen)

12. Nonja

Nonja Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    1,695
    20
    38
    Zuid Holland
    Idd top spul! Geen geklooi met crème en eitjes en smerige onderbroekjes!
    1 pilletje slikken en weg is het!

13. happymama

had een test gedaan en gelukkig negatief , we hebben er 2 en dat is zat .
    ga even verder met de creme als t donderdag niet minder word ga ik even de ha bellen

14. happymama

Even een update
    De schimmel of althans de jeuk word mindere dus das goed , de buikpijn blijft , straks in de auto was t een uur zoo erg dat ik gewoon niet goed werd dus morgen vroeg toch ff de dokter bellen

Share This Page