Help!! We zijn pas een weekend weg geweest, en zijn toen het tasje met natte zwemkleding, handdoeken en een spijkerbroekje van zoonlief vergeten uit de auto te halen. Kwam ik na 3 dgn pas achter! Rook dus best muffig (logisch) Alles gewassen, en niks aan de hand. Alleen t spijkerbroekje blijft naar muffige schimmel ruiken!!! Baal hier echt van. Ik koop een keer een duur spijkerbroekje voor m. 2x aan gehad, en nu dus echt verpest!! Iemand DE tip hoe ik m weer goed krijg??? Hoop dat hij te redden is!
Gewoon azijn? Of schoonmaak-azijn? Heb m ook al een paar uur in een badje gelegd met telkens heet water erin en zwitsal... En tussendoor elke keer spoelen. Helaas...
Ruikt ie alleen naar schimmel, of zitten er ook schimmel(spocht) vlekken in?? Als ie er alleen naar ruikt denk ik idd ook nachtje azijn.. Gewoon blanke azijn met water mengen. Als er ook echt vlekken inzitten is er denk ik geen oplossing!
In een badje met zwitsal?? Nee daar zal zo een geur nier van weggaan. Idd nachtje in de azijn zetten en daarna lekker wassen.
vooral dat buiten hangen. in de zon. dat 'brand' geurtjes weg (ofzo aldus vroeger mijn oma, werkt ook bij dieren plas)
Nachtje in de biotex of soda of azijn of uhmmm vanish (of soort gelijke producten) is allemaal los van elkaar een prima oplossing.... Dan gewoon wassen in de wasmachine en drogen... Kan aan de lucht drogen of gewoon in de droogtrommel dat maakt niet zoveel uit...