Hoi, sinds deze week weet ik zeker dat het gerommel in mijn buik de bewegingen van ons beebje zijn. Ik voel het al een week of 2 a 3, maar wist niet zeker of dat het wel was. Nu het gevoel steeds duidelijker wordt en ik het dagelijks een paar keer voel, weet ik het zeker. Ik ben nu ruim 18 weken zwanger. Bij hoeveel weken kon de papa het kindje bij jullie voelen? Gaan daar nog veel weken overheen, want ik wil het gevoel zo graag met hem delen!
\\] Hoi Danielle, wat leuk dat je het voelt bewegen. je vriend zou inderdaad niet kunnen wachten. Wat je kunt doen is een afstandsbediening van de tv op je buik leggen als je op je rug op de bank ligt. Deze zie je al snel bewegen, en is vaak meteen duidelijk te zien. Succes !
Mijn vriend kon met de vorige zwangerschap de baby voelen met precies 24 weken (dat was op 24 december dat weet ik nog wel hihi)
bij ons voelde ik het met 17 weken en me man met 19 weken.. het grappige was nog dat de vk zei het kan nog wel even duren voordat je het voeld omdat het ons eerste kindje is en omdat de placenta aan de voorkant zit...
me vriend voelde hele lichte trapje bij 16 weken en en bij 20 weken zag je ook echt dat die aan trappen was..
De eerste keer was ik alleen en voelde ik een soort veegje aan de binnenkant van mijn buik. Dit was met 17 weken. Daarna voelde ik het pas met 18,5 week weer. Mijn man voelde het toen ook direct!
Woow met 19 weken.. De mijne voelde het 1 dag voor vertrek naar afganistan met 23 weken.... Ben benieuwd met dit kindje.
Ergens in de 22e week kon mijn vriend de kleine voor het eerst voelen. Het was toen nog wel heel soms en meet van ''voel ik nu wat??!'' De placenta ligt hier ook voor, dit dempt de bewegingen natuurlijk ook.
nou..ik heb zelf ook nog niks duidelijks gevoeld....vind het ook nu wel eens tijd worden! Maar ja, geduld is een schone zaak he....helaas ben ik niet zo geduldig....8)
bij mij was het bij de 22 weken vanaf de buitenkant te voelen (tenminste, toen ontdekte ik het voor het eerst) zelf voelde ik onze uk vanaf 16 wkn al intern
bij mezelf 18 weken (bij deze zwangerschap) en mn man 19,3 week. Bij Justin bij mezelf met 16,5 week en mn man met 20 ong.
Ik voelde het zelf vanbinnen met 17 +nog wat en van buiten met 19 weken. Maar mijn man heeft het nog steeds niet gevoeld, de kleine stopt steeds met schoppen zodra zijn hand in de buurt van mijn buik komt!
Hmz ik heb ook de placenta voorliggen en een mooi speklaagje... Gister dacht mijn vriend het voor het eerst te voelen, maar we blijven proberen 's avonds tot ze zich duidelijk laat voelen bij hem. Ik voel haar vanaf week 16 ongeveer Liefs, Sam
Ik dacht dat ik onze zoon al vroeg voelde, maar zeker weten doe ik dat niet. Ik geloof dat ik rond 18 weken echt schopjes begont te voelen. En dit weekend met 21 weken heeft mijn vriend het eerste schopje gevoeld. Hij lag al lekker tegen mijn hand aan te schoppen en toen kwam mijn vriend met zijn koude hand en die schopte hij gelijk weg Hij schork er wel van dat het zo'n harde schop was
Onze eerste voelde ik zelf met 14 weken, mr paloe voelde hem met 20 weken ongeveer geloof ik. Deze kleine voelde ik met 13 weken, mr paloe met 17 weken
Ik voelde de 2ling zelf met ruim 18wkn. Heb namelijk een placenta aan de voor en aan de achterkant van mn baarmoeder. Met 23 wkn en 3 dagen voelde ik zelf 1 van de kids aan de buitenkant, en mn vriend diezelfde dag ook nog.
Ik voelde de baby ergens tussen week 16 en 17 in mijn buik (van die 'veegjes') en bij precies week 19 voelde ik hem voor het eerst aan de buitenkant, dus heb toen meteen de hand van mijn vriend op mijn buik gelegd en die voelde hem toen ook bewegen! Bijzonder hoor, dat moment, ik zal dat niet snel meer vergeten !!