Help....schimmelinfectie en dokter op vakantie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door naad24, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.211
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik ben een paar weken geleden gewoon naar de hap geweest voor receptje voor inwendige pillen. Sorry maar ik kan geen heel weekend door waarbij ik zo'n jeuk heb dat ik 't liefste met ruwe washandjes de boel daar doe, hoe harder hoe beter. Heb toen assistente gebeld en kon langskomen, hoefde niet tot maandag te wachten...

2. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Heb de creme laten halen door m'n man dus als ik thuis kom gelijk smeren.......De jeuk valt op zich mee hoor,is niet constant.
    De afscheiding die ik heb die jeukt, als ik t weghaal dan word het minder. Het is wit van kleur en een beetje korrelig, net alsof er een stukje wat zit ofzo(sorry voor de details). Het stinkt niet.

De jeuk van m'n schaamlippen komt omdat het droog is,als ik vet is dan heb ik er geen last van.

Bedankt voor jullie reacties meiden:)

3. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Vanochtend weer gebeld naar de vervangende dokter en alles uitgelegd aan de assistent.
    Ze ging overleggen met de dokter en nou moet ik eitjes gaan halen bij de apotheek........

Het is al een stuk minder maar toch maar gebruiken he zodat de schimmel hopelijk weggaat.

Deel Deze Pagina