HELP schimmelinfectie in vagina en enorme pijn

Discussie in 'De lounge' gestart door fatimas, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Trouwens wat betreft het vaker terugkomen, ik heb het laatst weer gehad voor de derde keer, wat bleek.. Mijn man gaf het me waarschijnlijk elke keer terug! Hij is dus nu ook behandeld. Heeft twee weken met een crème gesmeerd!
    Dus dames die het vaker hebben, stuur je ventje ook maar naar de huisarts, want je wisselt het uit.

Hoe gaat het nu meid?

Xxx

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Maandverband nat maken en even kort in vriezer. Zal hem
    Dragen tussen 2 onderbroeken in om de ergste kou te compenseren maar toch voldoende te koelen. Ik heb een keer een schimmel infectie gehad en weet nog hoe pijn het deed. Na de tabletten heb ik me ook nog behandeld met de standaard verkrijgbare middelen voor schimmel ( weet zo de naam niet maar zonder recept te koop) en smeerde dit aan de buitenzijde want had na de keur nog best lang pijn. Vooral met sex.

Hoop voor je dat het snel zakt. Weet nog toen het begon te genezen dat ik verging van de jeuk. Das weer het andere uiterste.

3. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bij mij was vooral ook die jeuk het ergste. En sexen deden we toen niet, want dat was wel pijnlijk. Die 'eitjes' hielpen bij mij goed, maar shit wat een jeuk krijg je daarvan. Nog 10x erger dan daarvoor. Bij mij is het ook al zo'n 3 keer teruggekomen. Eens in het jaar ongeveer is het weer mis. :(

4. MHMW

MHMW Niet meer actief

Dat kan inderdaad erg pijnlijk zijn! Meestal is dat écht met een nachtje slapen over. Sterkte.

5. fatimas

fatimas Actief lid

13 jul 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi damens.. bedankt voor alle reacties. De pijn is iets afgenomen maar nog ontzettende jeuk.. heb zitten janken zeg.

Heb 1 tablet gehad en na 3 dagen moest het over zijn. Het zit enorm tegen met het plassen.. kijken hoe ik vandaag doorkom.

Nu met een natte washandje...verkoeling!!!

6. serena15

serena15 Bekend lid

1 okt 2009
    592
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb het vaak
    ik spoel dan veel onder de douche
    Geen maandverband dragen
    Gaat alleen maar broeien.....
    als je tablet heb ingebracht is bij mij na 2 dagen over

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

een icepack helpt ook wel hoor tenminste als ik het heb wel.

verder is het echt vervelend en weet hoe pijnlijk het kan zijn.

8. cappuccino

cappuccino Niet meer actief

Heb het deze week ook gehad. Echt niet fijn. Van de huisarts heb ik een ei gekregen die je voor het slapen moet inbrengen en ben er weer vanaf :D. Ik heb het ook eens in de zoveel tijd,:(.

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

heb je geen zalf gehad wat zo te horen heb je het ook uitwendig en dan helpt bij mij alleen een tablet niet. (zalf kan je ook (laten)halen bij drogist)

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Eens in de zoveel tijd is voor mij nog te overzien. Ik hebt vrijwel altijd, zeg iedere 10 dagen een schimmelinfectie, krijg kuur voorgeschreven bij voorbaat en loop bij internist. 80% van de mensen met CVS wat ik heb, heeft hier oa veel last van. Succes ts!

11. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Vraag in het vervolg om fluconazol, dat is een tablet die je oraal inneemt. Vaak zijn de klachten eind Vd dag al minder. Je kan nl. Erg overgevoelig reageren op daktarin. Sterkte!

12. I love my baby

I love my baby Niet meer actief

Dat klopt ja, daarom moet je bij spruw bijv. ook moeder en kind behandelen en soms zelf ook de partner.

Verder tips die helpen om schimmels te doden:
    - Kleding e.d. heet wassen
    - kokosolie gebruiken (werkt niet als medicatie maar kan je lichaam wel sterker maken tegen schimmels)
    - Heel hygienisch te werk gaan, alles wat in aanraking komt met jou vaak wassen/schoonmaken

13. llkh1984

llkh1984 Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.417
    1
    0
    NULL
    Den Haag
    Ik heb dus ook wel vaker een schimmeltje. De oorzaken;

- hormoonschommelingem, de maand na een kuurtje van het een of ander heb ik een schimmeltje, zeker na een progesteron houdend hormoon
    - antibioticat, dood de bacterieen, dus ook de goede en das fijn voor schimmels
    - speciale was middeltje, het juist goed schoonmaken met iets, zorgt dat je bacterieen wegwast die je dus nodig hebt tegen de schimmels

En als het tevaak achter elkaar komt krijgt ml ook een cremetje.

De canesten van de kruidvat werkt bij mij het beste.

14. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    En was handdoeken, washandjes e.d. allemaal op 60 graden!
    Anders gaan de bacteriën/schimmel niet dood.
    Hier helaas ook veel ervaring.

15. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Oei, wou je even zeggen er geen vla in te doen!!! Schimmels leven van suiker! Succes verder, weet hoe vervelend het kan zijn. Kamp er al jaren mee.

Deel Deze Pagina