de hond van mijn zus heeft vandaag een echo gehad en ja hoor zwanger. geplant nestje en de 1e dekking meteen raak . de echo wees uit dat er minimaal 5 pups waren (mogelijk meer) en ze kan de pups verwachten half januari. Omdat mijn zus der dieren haar kindjes zijn (en nee niet overdreven ) wil ik haar wat leuks kado geven zodra de puppies erzijn. wat kun je goed gebruiken na het krijgen van een nestje? iemand leuke tips of ideeen. alvast bedankt
Een soort kraammand met speelgoed voor de pups, wat voor hond is het? De eerste weken heb je niet zoveel nodig behalve de moeder die doet alles, daarna is het heel veel poetsen hihi Mijn stiefmoeder had een nest met staff pups, is al 10 jaar geleden maar toen ze 5/6 weken waren heb ik het grotendeels overgenomen omdat haar vader heel ziek was en wat ik me nog goed kan herinderen was poetsen poetsen poetsen!
zachte handdoeken, een deken, lekkere brokjes voor mamahond, halsbandjes voor de pups ( is wel voor als ze wat groter zijn) boekje met tips voor je zus, speelgoed voor de pups, fotolijstjes.. Wat een leuk idee van je!
-Gekleurde halsbandjes om ze uit elkaar te houden,ook eventueel als er verkocht zijn. -Hondenbot voor de mama hond -Hondenspeelgoed -Dekens -Cadeau bon voor een honden magazine -Cadeau bon van de dierenwinkel -Puppie brokken? -Borstel-kam -Pak babydoekjes om te poetsen
ik ga een kraammand maken met dingen voor moeder en pups en zie leuke iedeeen. vooral gekleurde halsbandjes lijken me erg leuk . verder is een kadobon voor de dierenwinkel ook geen gek idee. puppybrokjes en wat lekkers voor mamahond als iemand nog een leuk orgineel idee heeft . moeder is een Stafford X am. Cocker spaniel en vader een volbloed am. Stafford.
Alles wat in me opkwam is al genoemd, maar heel leuk en lief dat je dat gaat doen! ennnn foto natuurlijk zodra de kleintjes geboren zijn haha
Ohw je mag dus alleen reageren als je mee slijmt? Als ik het weird vind is het mijn recht omdat te zeggen
@Noena: het heeft niets met de hond te maken, maar met een zus die haar zus wil verrassen met iets leuks voor een leuke gebeurtenis...so what?? TS: puppybrokjes zou ik niet doen tenzij je weet wat voor voer je zus ze wil gaan geven. Het is niet verstandig om pups meerdere soorten te geven. Idd halsbandjes zijn erg leuk. Mss een soort tegoedbon voor een fotoboek na afsluiting van het nestje?
bla bla bla je reageert offtopic om te stangen... ON topic... Je kunt bij dierenwinkels ook wel gratis proefzakjes krijgen voor voer. Die kun je bijvoorbeeld vragen en erbij doen.
Hier ook geen hondjes maar het is wel een leuk idee! Speeltjes, dekentjes, halsbandjes... een bon voor de dierenspeciaalzaak?
Adv Bosi haar reactie bedenk ik me net dat de fokker van onze reu wel eens bij de dierenwinkel zakjes liet maken voor alle pups om mee te geven aan de eigenaren. Die sponsorde, maar mss kun je voor een zacht prijsje iets regelen qua kluifjes, speeltjes etc?
een speelgoedknuffel is ook leuk kunnen de pups mee nemen naar hun nieuwe huis hebben ze de geur van het nest bij zich hadden we bij onze hond ook mee gekregen
Ik vind het echt een leuk idee, je zus zou verrast zijn met zo'n attente actie. Ik zou er ook wat voor je zus bij doen. Een hondennamenboekje, of een tijdschrift om te ontspannen na de zware bevalling (als hondeneigenaar kost de bevalling vast ook veel stress). Mama hond verwennen met een mooi bot en een mooie nieuwe halsband. En dan voor de puppies kleine halsbandjes met een bijpassend kleur riempje (mits betaalbaar) en misschien wel een paar hondenspeeltjes.