De hele dag te maken gehad met boze en overspannen mensen. Eenmaal thuis (na een enge rit naar huis met teveel haastige mensen op de snelweg) heerlijk anderhalf uur lang door uitgestorven straten gewandeld met mijn zoontje in de kinderwagen. Luidkeels liedjes zingend van Billie Holiday
Laatste helft Australië-Nederland gemist door opname fout van recorder.:x Mijn "oranjekoorts" is nu tot het vriespunt gedaald. *baalt ff verder*
Werken, voetbal, rummykub aan dochter leren, kittens onder keuken wegplukken ( hoe komen ze daar in de vrede)
babykamer helemaal klaar gemaakt, er achter gekomen dat ik toch nog wat kleine aankopen moet doen (he wat vervelend ) enne heerlijk voetbal gekeken natuurlijk!
Baby is al 2 nachten aan het nachtbraken. 2 dagen overdag aan het zeuren. Drinkt weinig. Kauwt overal op; tandjes Niks werkt. Alles is 'rot'. Ben weggelopen vanavond omdat ik het gezeur/gejammer niet meer aan kon. Kwam ik terug na een half uur: sliep hij. AMEN!
Geeft niks, ze hebben weliswaar gewonnen, maar het was geen wedstrijd om over naar huis te schrijven... Mijn trotslevel is enigzins gedaald na het zien van de vele tshirttrekkerijen en ander misplaatst gedrag wat op zo´n belangrijke wedstrijd niet thuis hoort...
huishouden, met meiden geluncht, naar de speeltuin, gezamelijk boodschappen gedaan voor schoolreisje morgen, voetbal gekeken.
Tijdens mijn werk (gastouder aan huis), kindjes op hAlen op school, een opmerking krijgen van een vrouw met een baby van 5 weken oud.. Aah kijk nou nog een kleinere baby als jou R... Tegen mij wat een lekker mannetje hoe oud is hij? Um mevrouw hij is 12 weken.. Vrouw schrok, haar baby'tje van 5 weken was al 1,5 zo zwaar..
Heerlijk dagje! Lekker vrij geweest want mijn meisje is jarig vandaag dus met traktaties op school afgeleverd, lekker zitten puzzelen met de jongste, na school met Louise haar cadeau opgehaald en smiddags een superleuk partijtje gehad op een manege. Daarna lekker alleen thuis een beetje tv gekeken en de voldoening gekregen dat een heel vervelend (heel zacht uitgedrukt!!) persoon uit een besloten groep is gegooid
Uitgeslapen, gedoucht, geluierd en geforummed. Eten gekookt, voetbal gekeken en een bordspel klaargezet. 30 keer katten van het bordspel sturen, bordspel gewonnen. Nagenieten van de overwinning, tv kijken.
Gisteravond EPIC optreden bijgewoond van Richie Sambora!! Pas om 3 uur thuis. Trof man en dochtertje aan in woonkamer, laatste had honger. Vanmorgen om 7 uur twee kleine mannelijke wekkertjes. Zij heel vrolijk, ik iets minder. Nu in de ban van fan-filmpjes. Moe, maar wil niet slapen. Moet kijken...
Hier ook een baby met doorkomende tandjes, lange vermoeiende dagen plus nachten. Zielig voor meisje, heel vermoeiend voor mama (en papa)
Mijn oma voor de laatste keer gezien. Morgen gaat de kist dicht. ...Veel gehuild en met de Kids naar dansen en verder wat ik normaal ook doe. Wassen poetsen zorgen wegbrengen ophalen en wat tv kijken. Cars...voor de 1199e keer.