hij kreunt zo!!!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by grietje, Nov 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    Geloof het of niet, maar mijn zoon kreunt zo irritant! Overdag en snachts dus ook, nu al een week of 3. Het is geen huilen, snachts als je gaat kijken heeft hij ook gewoon zijn oogjes dicht, maar het geluid stopt pas als de speen er in zit.

Waarom doet hij dit? Het is een ongelooflijk irritant geluid, zeker snachts! Hij lijkt verder niet ontevreden ofzo, hij is wel ziek geweest, maar daarvoor deed hij het dus ook.

Iemand ook zo`n herrie schopper? En gaat dit vanzelf weer over?

2. miffy11

miffy11 Niet meer actief

mijn dochter heeft dit ook gedaan, maar was een prematuurtje, en begreep dat dit bij premature babys vaker voor komt. weet niet of dat in jouw geval ook zo is?

kan je verder alleen vertellen dat het vanzelf over gaat..

3. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,036
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    Mijn dochter deed dit ook toen ze ongeveer 4 maanden was.
    Gelukkig niet s'nachts, maar wel overdag als ik met haar aan het lopen was.
    Echt vervelend...heel veel mensen keken even om.

4. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    3,823
    2,006
    113
    Hier nog zo een.. af en toe word je er echt knettergek van! Het gaat hele dagen door en vooral als ze moe is, dan wordt het erger. Soms heb ik ook echt zoiets van; ik ga een baan zoeken, veertig uur graag :D Gek genoeg zit ze echt wel lekker in haar vel. Ze lacht veel, speelt veel en weet ik veel wat allemaal veel..Ze groeit goed. Kortom; een ontspannen baby. Maar die geluiden die ze er allemaal uit weet te gooien zijn echt oorverdovend. En nu helemaal. Ze leert te draaien en uiteraard lukt haar dit nog niet helemaal. Moet je haar dan horen gillen. Volgens mij als ze eenmaal door heeft hoe ze moet praten, dat ze ook dr mond nooit meer zal houden. Dat zal ze dan van mij hebben:D Oh ja, hier begon ze al met een week of drie/vier mee en ze is geboren op 39 weken en 5 dagen. Geen prematuur dus.

Het is hier dus nog niet over, ik weet ook niet wat het is en waarom ze het doet, dus ik lees graag mee. Maar weten dat je niet de enige bent, maakt het al een stuk makkelijker.

5. grietje

grietje Fanatiek lid

Oct 16, 2009
    1,918
    0
    0
    gelukkig is mijn kind niet de enige! maar je wordt er inderdaad knetter gestoord van af en toe. ik kan nog geen telefoongesprek voeren met hem in de buurt!
    mijn mannetje is 6 dagen te vroeg geboren, dus daar ligt het ook niet aan...

Share This Page