Sinds een week ongeveer heb ik in een keer vet haar. Normaal was ik mijn haar iedere dag, met iedere dag shampoo, en dan cremespoeling tegen de klitten. Nu heb ik sinds een week dus heeeeel vet haar, met name op mijn kruin. Je kent het wel, alsof je een paar dagen neit hebt gewassen. Ik heb al een shampoo nu voor vet haar, maar het lijkt wel neit schoon te worden. Het voelt al niet lekker als ik net mijn haar heb gewassen, meteen vet. Ik ken dat helemaal niet? Ik gebruik ook geen gel, haarlak of andere producten, dus daar kan het niet aan liggen. Komt dit door de hormonen? Zit nu op het eind, dus misschie ndat er daardoor iets veranderd? Iemand nog tips hoe ik het kan oplossen?
ik was t om de 2 dagen maar nu red ik dat niet eens omdat me haren dan zo walgelijk vet zijn!!!! echt zo smerig.. het is iig niet lekker wakker worden..kan daar echt niet tegen k voel me gelijk helemaal vies enz. echt zo raar. maar dat had ik voor de zwangerschap ook maar dan niet binnen 2 dagen. t kan er wel mee te maken hebben met je hormonen denk ik hoor
ik denk dat het wel zou kunnen, maar misschien juist ook omdat je op je eind zit. ik heb ergens gelezen dat je dan kwaaltjes kunt krijgen die je normaal ook krijgt als je nieuwe cyclus eraan komt (weet niet of dat waar is overigens) bijv. puistjes wanneer je ongie moet worden. Zelf heb ik het ook gehad dat mijn haar heel gauw vet werd, alleen was het bij mij juist in het begin van de zwangerschap.
Ja, zoiets dacht ik ook. Maar als ik ongesteld moet worden, heb ik er geen last van! Hoe krijg ik mijn haren schoon. Al was ik ze 2 keer, 4 keer, maakt niet uit, ik krijg ze gewoon niet schoon.... Stap gewoon met vet haar uit de douche! Ik had hier nog nooit van gehoord.
Misschien je cremespoeling even weglaten, of als je echt lang haar hebt, het niet hoger inmasseren dan je oorlellen, dus alleen je lengte in de cremespoeling zetten.
Ik heb normaal nooit last van vet haar, maar sinds ik zwanger ben is het zo vet als spek zullen we maar zeggen, voel me er soms niet echt op mn gemak bij...maja nog ff en dan hopen we dr vanaf te zijn
IK heb hier ook sinds een week ofzo last van! Mijn haar zit ineens echt voor geen meter meer... Zal dan idd wel met hormonen in de laatste fase te maken hebben
Dit heb ik ( helaas ) mijn hele zwangerschap! En je kunt er weinig aan doen..... Ik heb het ook alleen al vanaf week 6 tot ..... En je kunt niets anders doen dan gewoon iedere x onder de douche gaan. Je kunt het trouwens ook eens aan je kapper vragen maar ja je bevalling komt dichterbij erna ben je er vanaf! Dus bijt nog een paar weekjes door en dan heb je weer schone haren!