Ik heb een week geleden een uitstrijkje laten maken ( bevolkingsonderzoek)Ik moest vorig jaar voor het eerst maar was toen zwanger. Nu was ik benieuwd hoe lang het duurt voordat je de uitslag hebt? Maak me een beetje zorgen. Ik heb tot 3 maanden na mijn bevalling best vaak onregelmatig bloedverlies gehad maar de gynaecoloog zei dat mijn lichaam wat opstart problemen had. Daarna was het overigens ook gestopt en niet meer terug gekomen. Alvast bedankt!!! Groetjes Aylin
Ik had de uitslag na een week, ze hadden 2 weken gezegd maar na een week heb ik gebeld en hadden ze de uitslag al binnen.
Wauw dat is snel!!! Ik had gelezen (vandaag pas) dat de uitslag 3 tot 5 weken kan duren...Gelukkig maar dat het bij jullie een stuk korter was! Was het bij jullie ook het uitstrijkje van het bevolkingsonderzoek?
Ik heb net de ha even gebeld, en de uitslag was binnen alles was ok geen afwijkingen!!! Bedankt ladies dankzij jullie heb ik net gebeld!!!
Zelf terugbellen na 2 weken. In het kader van "we zijn er nu toch" is het wel gecombineerd met een kweek voor het plaatsen van een spiraal. Ik wacht dus maar wel even deze twee weken af.
Dat zou mijn geen fijn gevoel geven, goed nieuws moet toch ook worden doorgegeven? Straks is er wat mis gegaan?
Wat fijn dat alles goed was. Hier ook na een week, maar dat is normaal gesproken wel snel. Ze doen er vaak ook langr over.
Je krijgt sowieso een brief thuis vertelde de assistente. Dit kan soms wel 3 tot 5 weken duren. Als er een afwijking is gevonden belt de huisarts je voordat je de brief krijgt. Mocht je uitstrijkje normaal zijn word je inderdaad niet gebeld. Natuurlijk kan je zelf wel de praktijk bellen voor de uitslag zoals ik heb gedaan
Thnx was voor mij de eerste keer dus best spannend! Ook omdat de ha zei dat je gewoon een brief krijgt met de uitslag.