Mijn vriend en ik zijn maandag 4 jaar bij elkaar. Tijd voor een feestje al zeg ik het zelf haha. Nu ben ik opzoek naar leuke low budget romantische ideeën. Wat je ook gewoon thuis kunt voorbereiden en thuis kunt ''vieren'' Ikzelf kom niet verder als : koken in lingerie paar kaarsjes aan en romantische muziek. Dus dacht ik, laat ik de dames hier eens vragen voor leuke ideeën. Dus ik lees ze graag. Groetjes en bedankt alvast!
Toen ik je titel las dacht ik aan schaatsen en chocomelk drinken. Maar na je openingspost weet ik dat je dat niet bedoeld Lekker in bad gaan met z'n tweetjes?
Kom je dan nog wel aan eten toe? zonde van het koken/eten als je het budget moet houden. Dan zou ik voor verassen in lingerie gaan, bad douche en daarna lekker uitgeput een pizza op de bank. Eventueel alles nog een keer behalve de pizza
Ja schaatsen en chocomel is idd leuk, maar doe liever thuis iets met zijn 2. Helaas geen bad dus dat word het hem niet haha.. Ja het is meer low budget qua aankleden van de slaap/woonkamer om het romantisch te maken (kaarsjes rozenblaadjes en weet ik het allemaal) haha.. Evt lekker recepten zijn ook welkom. Om er toch iets speciaals van te maken. Maar ik ben totaal inspiratieloos