Help!! Schoonmoeder

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Ovan, 24 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    En wat partner vindt telt totaal niet mee dan zeker?
    Ik bedoel: ik neem aan dat zijn mening ook belangrijk is en als hij vindt dat een beetje suiker geen kwaad kan. Dan mag TS dat ook serieus nemen.

Even off-topic. Wat ben ik blij dat met kind twee 'overleven' voorop staat ipv alle *piep* regeltjes die je jezelf kan opleggen om het allemaal nog even iets lastiger te maken.
    Pfieuw...

Syane, bloem82, lloorrtt en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.004
    3.665
    113
    Waarom zou je kind geen suiker mogen?

Snap alles met mate hoor, maar vele kids die thuis geen snoepje enz krijgen gedragen zich bij een ander straks alsof ze nooit wat krijgen.

Gelukkig is je dochter pas 9 mnd.

Echt snap mensen niet die het altijd beter denken te weten dan (schoon) ouders. Gelukkig ben je ook groot geworden.

lloorrtt vindt dit leuk.
  3. Ziggyy

Ziggyy Niet meer actief

Ergens denk ik dat TS nu met een ijsje in haar hand lachend alle serieuze reacties aan het bekijken is

Daantjuh85, Snoeki, Sado en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

Heb niet alles gelezen dus misschien al dubbel maar ze zijn echt niet verpest door een likje softijs hoor.
    Laatst zat ik even niet op te letten en duwde mijn oudste een Softijs tegen mijn baby van 5 maanden aan en smullen dat ze deed. Moest er stiekem wel even om lachen.
    Joh.. die paar x dat er een afspraakje niet word nagekomen.. geeft dat.
    Ben blij dat ik niet altijd alles weer wat ze krijgen tijdens logeren haha..

lloorrtt en Syane vinden dit leuk.
  5. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Zo bedoelde ik hem niet, maar kan mij voorstellen dat het voor TS niet fijn voelt :)

6. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Het kdv van mijn dochter heeft gisteren de kinderen, tromgeroffel, een beetje vanille ijs gegeven. Ze hebben de kleintjes een milkshake gegeven en daar zat het in.

Maar mijn dochter heeft de groepsdruk weerstaan, dat vreemde spul hoefde ze niet :roflmao:.

Ik ben overigens van plan haar op dat kdv te laten, ze doen goed hun best.

En belangrijker, wij hebben niet de luxe van grootouders die kunnen oppassen. Dat is toch super als je kind dat wel heeft, een opa en/of oma die je kind de hele dag aandacht geeft.

Syane en Marchella vinden dit leuk.
  7. Nemo1

Nemo1 Bekend lid

27 okt 2017
    502
    207
    43
    Vrouw
    Kom op een beetje ijs!! Mijn baby van 4 maanden heeft vanmiddag een beetje diksap omdat we in de file stonden en ik geen water meer bij had alleen flesje water gemengd met diksap!

En je baby is 9 maanden dus ik vind dat je overdrijft

lloorrtt vindt dit leuk.
  8. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

Serieus? Een soort van familie ruzie creëren door een hapje roomijs terwijl het 30 graden is?

lidu1, Syane en Nemo1 vinden dit leuk.
  9. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Mijn opa ging altijd naar elke ijssalon in de stad, dan waren wij echt misselijk van al het ijs... ( ik at dan ongeveer 6 ijsjes:cool:)En kijk aan ik heb het overleefd en ben ook nog slank. :eek:

Mj89, Syane, Oona en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Draakje01

Draakje01 Niet meer actief

Niet zo druk maken. Ik kreeg vroeger ook kindercola bij oma, terwijl mn ouders hier niet blij van werden. Maar hier zijn opa en oma toch voor? Kleinkind verwennen op zn tijd...

Ik snap niet waarom mensen zo kunnen klagen over dingen die bij opa en oma gebeurd. En dan achteraf lopen balen. Breng ze dan niet.

lloorrtt en Marchella vinden dit leuk.
  11. Ovan

Ovan Lid

24 jul 2018
    46
    13
    8
    Vrouw
    Mijn vertrouwen is gewoon weg in haar:(. Ik wil niet dat ons kind suikers krijgt omdat ik bang ben dat ze dik wordt omdat ik zelf niet de slankste ben. Fruit krijgt ze natuurlijk wel maar dat is niet zo erg. Normaal let mijn vriend ook erg op maar nu kiest hij de kant van zijn moeder. Ik weet echt niet of ik dochter nog kan brengen want ik ben bang dat ze nog meer troep krijgt.

12. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

*hoest*trol*hoest*

nizzie86, laurazoey, Popidepi en 12 anderen vinden dit leuk.
  13. Draakje01

Draakje01 Niet meer actief

Ja maar 1 ijsje?o_O

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.927
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    OMG.... is dit serieus!!!???

15. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.905
    3.933
    113
    Suiker is geen vergif. Je hebt het zelfs nodig. Met mate uiteraard. Je kunt je kind beter leren die maat te houden dan het helemaal te vermijden.
    Nog meer troep? Kom op zeg. Ga een gesprek aan, leg uit water je dwars zit en wees daarna weer dankbaar dat je kind een oma heeft die op kan passen!

Marchella vindt dit leuk.
  16. Marchella

Marchella Niet meer actief

Dan kun je nog maar 1 ding doen nu... Op zoek naar een andere oppas. Succes!

Yvke86 en DastyQueen vinden dit leuk.
  17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.927
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk eerder zelfs maar een paar hapjes. Maag van een 9 mnd oud kind is veelal nog niet zo groot dat het als tussendoortje een heel roomijsje weg krijgt :D

DastyQueen vindt dit leuk.
  18. Ziggyy

Ziggyy Niet meer actief

Maar het gaat om het vertrouwen, lees ik

19. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Daar ben ik ook altijd heel stellig in geweest, ons kind onze regels.
    Ik weet niet hoeveel ze heeft gehad een paar hapjes zou ik niet erg vinden maar toch zou ik wel aangeven dat ik dit niet wil hebben. Eventueel waterijsjes maken van thee/diksap.

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.927
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Dat zal, maar dat was niet wat ik gequote had ;)

Ziggyy vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina