Ik zou dat niet doen. Ons zoontje heet Bodi. We krijgen nu een meisje en vonden Jody erg leuk. Maar doen het niet omdat we het teveel op elkaar vinden lijken. Vind je Bram dan niet leuk ofzo....komt qua uitspraak een beetje in de richting.
Ja hoor waarom niet. Ik vind het beide erg leuke namen en past ook nog super bij elkaar Niet bedenken wat anderen vinden maar gewoon doen wat je zelf samen leuk vind!
Dit klinkt misschien lullig maar als ik zou horen dat een moeder hun kinderen Sem en Sam had genoemd dan zou ik eerst hard lachen en afvragen waarom, en daarna medelijden hebben met de kids. Nee echt niet doen!
Als je nog andere korte namen zoekt: Bas Ben Bor Brenn Cas Den Des Dev Fen Jay Jef Jesse Jim Jip Job / Jop Kai / Kaj Ken Len / Lenn Lev Lex Lim Luc / Luuk Lux Max Mick Nick Niek Niv Noah Ode Ole Ove Per Pim Pip Raf Ray / Rae Rik Tex Tim Tom Wes Wim Zef / Zev
dat vind ik eerlijk gezegd wel heel erg inspiratieloos. Heb ook wel eens een broer gezien alexander en alexandra toen ik dat las dacht ik echt hmm niet echt iets wat ik zou doen. Sem en Sam zit maar 1 lettertje verschil dat lijkt mij teveel op elkaar
Nee, maar Samuel bijvoorbeeld misschien wel en dat je als afkorting thuis Sam gebruikt. Maar Sem en Sam vind ik echt kwik kwek en kwak. Ik vind bij 3 letters 1 dezelfde letter al niet echt kunnen...
Mwah nee sorry. Ik houd ook van namen die goed bij elkaar passen (zelfde aantal letters en lettergrepen), maar deze combinatie is te.
Nee ik vind het echt niet kunnen.. zo ken ik een Gijs.. Gijsbert, Gijsbertha binnen 1 gezin en vind dat ook echt heel raar! En dan heb ik nu ook met Sem en Sam