Nee, sorry, echt veel te veel kwik, kwek en kwak gehalte. Misschien: Bas Pim Jip Jop Gijs Mas Jor Tijn
Nee, dat zou ik echt niet doen. Kies dan voor een naam die ook kort is, zoals Tim, Pim, Gijs, Thijs, Teun, Job, Finn, Lev, enz. Sem en Sam komt over alsof je niks beters kon bedenken, alsof je tweede kindje een kloon is van het eerste. Ik denk dat mensen je kinderen ook altijd door elkaar zullen halen, als de namen zo op elkaar lijken. Dan moet je een ezelsbruggetje bedenken om te onthouden welke wie is: de e in Sem van eerste.
Sem en Sep(pe) niet een idee. Ik vind dat minder jut en jul Of iets als Sem en Tom / Tim / Pim / Seth / Sammie
Nee dat zou ik niet doen. Overigens ons zoontje heet Sam en ik heb nu al mensen die tegen mij zeggen: heet ie Sem? (NEE dan had ik er wel een E neergezet mensen ) Dus dan krijg je sowieso veel verwarring.
Ja, hoor als je van Jut en Jul houdt, Jip en Janneke, Dip en Dap, Bassie en Adriaan. Je gaat je geheid verspreken. Oud klasgenoot van mij heeft een Adam en Abel en die heeft spijt als haren op d'r hoofd.
Ik moet erg denken aan de namen van mijn opa en zijn zus. Gijsbertus en gijsberdina. Nou waren hun roepnamen Gijs en Dina maar wat dachten mijn overgrootouders? Gebrek aan inspiratie?
Oh nee dat vind ik echt veel te veel op elkaar lijken! Ik heb al getwijfeld over het jut en jul gehalte van Lemmy en Livvy (officieel Liv maar we wisten al dat wij haar vaak Livvy zouden noemen)
Haha, het is redelijk unaniem. Ik begrijp dat het in theorie, in je hoofd nu hij er nog niet is, niet ondenkbaar is, maar ik vind het geen goed plan. Zou nog even verder brainstormen samen, er is vast nog wel een naam die jullie mooi vinden. Ik zat ook nog te denken, als jullie nog een kindje krijgen hierna (weet niet of dat er überhaupt in zit, maar als), hoe moet hij/zij dan heten?
oh nee, echt niet doen. Mijn zus en ik hebben namen die met dezelfde eerste 2 letters beginnen maar daarna echt anders zijn. Dan nog verspraken mensen zich constant, ik reageer nog steeds als mensen iemand mijn zus roept