zw dipstick babyboomshop

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mammatje89, 26 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammatje89

Mammatje89 Actief lid

10 okt 2011
    373
    0
    0
    Wie heeft er ervaring met dipsticktesten van de babyboomshop.
    Het gaat om de blauwe testen waar HCG op staat.

Ik heb van de week en vanmorgen een test gedaan, en vrijwel meteen zie je een 2e lijntje, maar.......

Het is een super vaag lijntje. Het lijkt wel een in de diepte kijkende schaduw lijn. Hij is niet even breed en roze maar echt een soort schaduw lijn.

Ik beschouw hem zelf als negatief. Iemand van jullie ervaring met die testen??

2. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    hoi klopt jou banner ? als je echt al 9 dagen overtijd bent had ie wel wat duidelijker kunnen zijn maar als het een roze streep is en even breed als de controle streep en binnen de tijd dan is ie positief misschien ben je nog geen 9 dagen overtijd je ei een keer later geweest heb je een foto van de test ?

3. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    ik zag niet wat er onder stond sorrie dat je banner niet klopt nou meid dan kan je gewoon zwanger zijn

4. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Mijn ervaring met deze testen is dat ze veel minder gevoelig zijn dan Kv2v5. Die knalde al, en toen kwam er bij babyboom net een vaag streepje op. Dus misschien nog even een ander merk uitproberen?

Deel Deze Pagina