Kartonnen versie van Javier naar WK, want hij mocht niet van zijn vrouw 0 Kartonnen Javier heeft het goed naar zijn zin in Rusland. Jarenlang spaarde een Mexicaanse vriendengroep om een roadtrip te maken naar het WK voetbal in Rusland. Maar enkele dagen voordat ze vertrekken heeft hun vriend Javier slecht nieuws: hij mag van zijn vrouw niet mee. Gelukkig bedenken zijn vrienden een wel heel ludieke manier om hem tóch mee te nemen: Javier in kartonvorm. Tijdens het WK voetbal in 2014 komt de vriendengroep met het idee om met een omgebouwde bus naar het volgende WK in Rusland te gaan. In twee maanden tijd willen ze, met behulp van schepen voor de oversteek op zee, van Mexico naar Moskou rijden. Maar na jarenlang sparen, het ombouwen en schilderen van de bus en het kopen van de juiste tickets, weigert Javiers vrouw hem mee te laten gaan. 'Nee is nee' De video waarin Javier het slechte nieuws aan zijn vrienden vertelt, ging in Mexico viral. "Wanneer mijn vrouw nee zegt, is het ook nee", vertelt hij daarin. Maar de jongens geven hun droom niet zomaar op. Ze besluiten een kartonnen versie van Javier te laten maken, inclusief shirt met de tekst: "Ik mocht van mijn oude dame niet mee". Alle avonturen van kartonnen Javier worden uitgebreid vastgelegd op de Facebookpagina van de vrienden. En daar is te zien dat de papieren versie van Javier het goed naar zijn zin heeft. Zo poseert hij met voetbalfans, gaat hij naar een bar, krijgt hij aandacht van vrouwen en verschijnt hij zelfs op de Mexicaanse nationale televisie. RTL Nieuws https://www.rtlnieuws.nl/opmerkelijk/kartonnen-versie-van-javier-naar-wk-want-hij-mocht-niet-van-zijn-vrouw
Hahaha! Echt super grappig! Maarreh, waar zijn Javier's ballen?! "Ik mag niet mee van mijn vrouw." Dat beslis je toch zeker zelf wel! Je vrouw is je moeder niet!
Ze hebben 4 jaar lang gespaard, tickets gekocht.. Zijn vrienden zouden er vast niet zo'n grap van hebben gemaakt als het gezin echt in financiële nood zou zitten.
Nee, maar in het artikel staat dat er jarenlang sparen aan vooraf is gegaan. En ook dat ze lang bezig zijn geweest met plannen en ombouwen en schilderen van een busje. Als zijn vrouw vanwege het financiële aspect niet wilxe dat hij ging, had ze daar wel eens eerder over mogen beginnen, in plaats van het hem op het laatste moment te verbieden. (Ik vind trouwens sowieso dat ze hier eerder over hadden moeten praten.)
Nou, inderdaad! Ik zou al amper tegen mijn vriendinnen durven vertellen dat ik van mijn man niet mee op vakantie mag.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik not amused zou zijn als mijn man 2 maanden weg zou gaan op vakantie. In de tussentijd zou namelijk alles op mij komen. Hetgeen zou betekenen dat ik waarschijnlijk al mijn vakantie-uren kwijt zou zijn aan zijn vakantie. Ik denk dat mijn man dus ook niet zou mogen. Maar dat zou ik wel uit ruziën ruim voordat het WK zou beginnen.