Ben je je sd kaart kwijt geraakt afgelopen weekend in zoo parc overloon? Deze meneer heeft hem! https://www.facebook.com/jack.emonts
Beetje raar van die man dat hij er foto's van de sd kaart heeft geplaatst. Kan een keurig nette man zijn hoor, maar de gedachte dat hij door je persoonlijke foto's neust is niet echt prettig te noemen. Hij kan ook gewoon een foto van de sd kaart maken en dat delen ??? Ik moet er niet aan denken om m te verliezen. Het idee dat een ander je foto's gaat bekijken... brr..
foto"s van de kaart had ik niet geplaatst. maar ik als ik een kaartje had gevonden dan had ik die zeker wel thuis bekeken. niet omdat ik nieuwsgierig ben maar is altijd makkelijk dat je kan melden wat er zo'n beetje op staat. zo kan iedereen dat ding wel opeisen. al had ik hem zelf bij de dierentuin ingeleverd. grote kans dat de eigenaar daar naar toe belt als hij het kaartje mist.
Er staat toch maar 1 foto bij? Ook een hele normale foto en zo is de kans toch alleen maar groter dat de kaart bij de eigenaar terug komt?
Ik kan de pagina niet eens bekijken? Moet je perse facebook hebben om dat te kunnen zien? Moet niet gekker worden...
Ik zou blij zijn als ik via deze manier mijn foto's terug zou hebben. Oké dat er iemand doorheen kijkt is minder,maar als je zo geholpen kunt worden. Een foto van de sd kaart maken werkt toch niet,er staat geen naam op van de persoon of wel dan???
Lieve foto! En met het plaatsen van die normale foto doet hij voor mijn gevoel geen vlieg kwaad. Zo op die manier kunnen mensen zeggen: 'hee dat is Mientje uit de stationsstraat, ik zal haar eens even vlug aanspreken', en dan kan hij de foto gewoon weer weghalen. Ik zou het zelf ook op die manier doen.
hartstikke lief van die meneer dat ie een foto laat zien! dan heb je de meeste kans dat degene die het is de sdkaart terug krijgt! ik zou er heel blij mee wezen als iemand dit zou doen, want je baalt er toch stevig van als je foto's kwijt bent. vooral van je kleintje!
Foto van de sd kaart maken heeft toch geen enkele zin. Samen met jou zijn er nog 500000 mensen met dezelfde sd kaart. Ik vind het goed dat hij er een foto bijzet. Vergroot alleen maar de kans dat de kaart terug komt bij de eigenaar.