Hier ook problemen met slapen. Overdag gaat ze prima slapen, maar 's avonds is het drama...Ik probeer eerst of ze zelf gaat slapen maar ze gaat altijd huilen. Het enige wat helpt is naast haar bed gaan zitten. En dan slaapt ze ook best wel snel dus ze is echt wel moe. Het gaat al wat beter, want ze slaapt nu weer door, eerder werd ze 's nachts wakker en wilde ze niet meer verder slapen in haar eigen bed. Ik heb haar toen maar in het campingbedje gelegd en die naast ons bed gezet. En toen wilde ze wel weer slapen. Gelukkig is dat over nu en slaapt ze wel weer door. Nu de avonden weer zelf gaan slapen. Komt vanzelf wel weer goed.
Dat was hier net zo. Niet naar de oortjes grijpen, wel doorkomende kiezen en gillend in bed maar alleen 's nachts. Uiteindelijk bleek het een fikse oorontsteking (de zoveelste) te zijn. 2 weken later had hij buisjes in zijn oren. Sindsdien geen oorontsteking meer gehad. Aangezien hij nooit naar zijn oortjes greep als hij ooronsteking had, hadden wij het ook bijna nooit door. Een aantal keren bij toeval met controles ontdekt en ook al een paar keer een loopoor gehad. Zo blijkt maar weer dat elk kind anders is
En ben je nog bij de HA geweest met Tygo?(leuke naam he) Ik sluit me aan bij Danoek, bij onze Tygo merkte we ook niks, niet naar de oortjes grijpen enz.. Pas toen het begon te 'lopen' dacht ik : Ahhhh vandaar..
Als je medische dingen hebt uitgesloten kun je uit gaan van een fase. Dit hebben wij ook gehad met onze dochter op deze leeftijd. Gewoon doen wat je anders ook doet (vast ritueel) en dan is het met een beetje geluk over twee weken weer een stuk beter.
Mijn zoontje is bijna 17 maanden en had dit van de week ook ineens, helemaal van pas s'nachts, ik vertrouwde het niet en bleek een oorontsteking te hebben! MAar hij heeft dit vaker gehad en dit was toen zijn kieze door kwamen en ook tijdens een sprongetje, is vanzelf weer overgegaan hier! Succes meid!
Dag dames, Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest (al ging afgelopen nacht erg goed, maar je kent het, moederbezorgdheid) maar goed ook! Hij heeft voor de 3e keer in een half jaar geen oor maar een keelontsteking! Daarbij denk ik ook wel dat het een fase/sprongetje is. Hij loopt al een tijdje dus ben benieuwd wat er nu komt dan! Even geduld, vanavond in ieder geval een zetpilletje voor het slapen gaan en een lekker ijsje! Bedankt voor de reacties in ieder geval!
Goed dat je bent gegaan. Ik was er vergeten bij te zeggen dat ik afgelopen weekend ook naar de HAP ben geweest om een oorontsteking uit te sluiten. Gelukkig was het ook geen ontsteking. Beterschap!