Bult/bobbel op schedel baby 2 weken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door OliveTree, 21 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OliveTree

OliveTree Actief lid

29 apr 2016
    317
    33
    28
    Goedenavond dames,

Het is mij vandaag pas opgevallen dat er een bult/bobbel op het schedeltje van mijn zoontje is. Kon er niks over vinden op het internet.
    Het is aan de linkerkant van zijn hoofd. Eentje ter hoogte van zijn oor en eentje iets boven zijn slaap. Die boven zijn slaap is niet rond maar langwerpig.. ik heb er niet in gedrukt ofzo, maar als ik erover aai voelt het gewoon hard aan. Het is niet pijnlijk want als ik erover aai huilt hij niet. Iemand enig idee wat dit kan zijn? En wie kan ik bellen hierover? De huisarts of het consultatiebureau? Vind het wel een beetje eng natuurlijk. Hij is pas 2 weekjes oud trouwens.

Bedankt!

2. 88anne

88anne Lid

10 okt 2013
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik zou een afspraak maken bij de huisarts. Misschiej is het niets maar dan weet je het zeker!

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zou denk ik de verloskundige bellen, die hebben een beter beeld wat er tijdens de bevalling is gebeurd (of de gynaecoloog, ligt eraan waar je bevallen bent ;)). Misschien dat het daar nog mee te maken kan hebben.

4. Suuzzuus

Suuzzuus Actief lid

13 mei 2013
    185
    0
    0
    Zijn het niet de schedelnaden? Die waren bij mijn zoontje ook verdikt.

5. Rubydooby

Rubydooby Actief lid

4 sep 2016
    156
    1
    18
    Vrouw
    Buitenland
    Mijn dochter had ook een knobbeltje achterop d'r hoofdje en hij bolde op wanneer ze huilde, dit was volgens de vk gewoon de schedelnaad en zou het vanzelf weg gaan.

Deel Deze Pagina