Help, slaapprobleempje!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sterre82, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Onze kleine man rolt en tolt door de box en eigenlijk overal waar je hem neerlegt. Geen probleem natuurlijk maar in bed doet hij dat ook. Met slaapzak aan en zelfs als ik het uiteinde onder het matrasje stop en het bedje strak opmaak. Nou vind ik dat nog ook allemaal het probleem niet zo, de zomer komt er toch aan en als hij zo is dan is hij zo. Het probleem is meer dat hij zich 's nacht omdraaid als hij even wakker word (op zoek naar zijn tutje ofzo denk ik) maar als hij dan op zijn buil ligt begint hij te jengelen. Normaal kan hij makkelijk zelf terug maar dan doet hij het niet :(
    Wat zou ik hier mee kunnen doen?

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Je voorbereiden op nachten waarop je er een paar keer uit moet.;)

Bij Kylian heeft het ook even geduurt voordat hij door had dat hij ook in bed (met slaapzak aan) terug kon draaien naar zijn rug.
    Toen hij dat in 1 keer door had (duurde ongeveer een maand) had ik mijn nachten terug.

Bij mij hielp het als ik me instelde op het feit dat ik er een paar keer uit zou moeten,dan viel het vaak achteraf nog wel weer mee.

Groetje sanita

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

heel herkenbaar. Emma heeft dit ook een tijde gehad. We hadden haar hoog opgemaakt (misschien dat dat nog een tip was) bij Emma hielp dat helaas niet. Dan werd ze toch wakker omdat ze toch nog wat omhoog ging. Het is vanzelf overgegaan. lastige periode, maar volgens mij is er ook weinig aan te doen.

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Pluk: We hebben net een week achter de rug dat we er voor het eerst niet meer uit hoefde 's nachts. Hij kan nu zelf zijn tut in zijn mond stoppen, joepie!.. nu dus dit :).. Nou ja, gaat inderdaad ook wel weer voorbij.

Ellen: Hoog bed opmaken durf ik niet, we vonden hem van de week met zijn hoofd richting voeteneind, met zijn hoofd onder de dekens :$

Deel Deze Pagina