Hey dames, Ik heb even een vraagje; Ik heb van een vriend van mijn man (kinderloos) een shirtje en broekje gehad van lief lifestyle.. Heel aardig maar ik heb een zoontje gekregen en ik "dacht" altijd dat lief voor meisjes was en stoer voor jongens.. Er zit ook een smal wit broekje bij (maat 68) voor de zomer dus.. Ik vind het meer een ruime legging.. Het shirtje is grijs met dan witte letters lief erop.. Ben ik nu een zeur of zouden jullie dit wel jullie zoontje aangeven? Ik weet dat het geen goedkoop pakje is geweest dat is het "lullige".
Dat kan toch prima? Voordat de Lief! lijn ook stoer! ed erbij kreeg had je dat juist ook voor jongetjes.
jongens zijn toch ook lief? dus waarom niet! ja en het broekje...moet je effe kijken of het leuk staat, anders weg geven/bewaren/verkopen, maar het shirtje kan zeker!
echt wel! hier dagen beide mannetjes LIEF rompers en krijg alleen maar complimentjes en vind het zelf ook ontzettend lief en leuk staan.
Yep dat shirtje maar dan korte mouw.. Tsja ik net prille mama en mijn vriendinnen hebben allemaal meiden en die hebben dus allemaal lief! aan vandaar mijn vraag.. Vind het niet lelijk hoor dat absoluut niet maar wil niet dat mn ventje in meiden kleertjes loopt..Maar als dat dus niet alleen voor meiden is.. Hij is ten slotte ook erg "lief" natuurlijk mijn zoontje haha..
Tsja dat broekje is indedaad ff aankijken tegen die tijd, want vind zo'n shirtje bij een jongen leuker op een jeans als op zo'n wit legging broekje..Maar goed kan t hem ook gewoon thuis aangeven als huisbroekkie natuurlijk..
Mijn ventje heeft een shirtje van stoer aangehad, maar ik zou hem ook zo een shirtje met lief aan hebben getrokken hoor. Kan toch makkelijk, zolang het geen roze shirt is
Natuurlijk kan dat, LIEF is juist voor jongetjes ook heel leuk! En een babytje met een legging kan toch altijd? Daar hoeft het geen meisje voor te zijn...
ja hoor kan makkelijk Ik had ook lekkere zomerbroekjes die wat smaller waren voor mijn zoontje, zit ook fijner dan een spijkerbroek als het warm is!
Bedankt dames is ben gerust gesteld!! Zo raar ik trek hem gerust een roze stoere polo aan maar met dit ben ik dan weer zo'n miep haha...
Ja hoor waarom niet Ligt er dan wel aan welke kleur, maar wit en grijs is toh gewoon goed voor jongens en jongens zijn naast stoer ook lief
Jahoor, dat kan zeker. Leuk! Mijn dochter heeft overigens ook een (knalroze) shirt van lief! met "STOER" erop.
Ik vind Lief! prima kunnen voor een jongen, leuk zelfs! Mijn kleine meid heeft ook een shirt met stoer! erop... kan ook wel toch?!