Hebben jullie dat ook? Als mijn zoon een tijdje met zijn badeendjes heeft gespeeld dan na een tijdje als ik ze uitknijp dan komt er zwart water uit. Schimmel! Bah! HOe maak ik dit schoon? Hij heeft diverse speeltjes voor in bad en ik haal ze altijd uit het water en droog ze even af maar nog na een paar weken heb ik wel eens dat er zwart schimmel uit die bad eendjes komt. Iemand tips?
Ik zag hier laatst ook zwarte spikkels aan de onderkant zitten. Is denk maar 1 oplossing voor. Hup in de vuilnisbak en een aantal nieuwe speeltjes. Hier heeft ze maar 2 eendjes en verder is een lege shampoofles en een plastic beker favoriet
ik heb er altijd op voorraad bij de kruitvat hebben ze vaak van die leuke netjes als ik ze te vies ga vinden dan gaat het het gemeente argief in
Ik zou ze gelijk weggooien, maar ik heb er nooit last van gehad. Knijp ze wel na iedere bad beurt gelijk uit! Dan krijgen ze ook geen kans om te gaan schimmelen volgens mij. succes, Mayke
ik knijp ze ook elke dag uit en vul ze dan met schoon water. Ik vind dat systeem eigenlijk hartstikke ranzig, vandaar dat ik ze elke dag van binnen schoon maak. Doe het al spelenderwijs, fontijntjes maak ik ervan. Maar wel elke dag alle beestjes!
Hier ook van die vieze badspeeltjes. Ik heb er dan ook al een paar weg gegooid. Eerst nog geprobeerd om ze schoon te boenen, maar dat werkt gewoon niet. Bij de Xenos liggen er ook nog zat.
heb het nog nooit gehad, maar mocht ik het krijgen zou ik ze gelijk weggooien. Lijkt me knap lastig schoonmaken idd. Ik doe wel 1x in de zovee tijd alle speelgoed (hetgeen wat kan )hups de vaatwasser in.
Ik heb het nog nooit gehad, knijp wel altijd de speeltjes mooi uit na het badje. Mocht ik het nog krijgen dan gaan ze ook gewoon de vuilnisbak in... 2 voor 10 nieuwe badspeeltjes bij Bart Smit!
Ik wacht niet tot ze zwart worden maar vervang alle badbeesten gewoon regelmatig. Knijp ze ook wel altijd uit maar heb toch het idee dat het op een gegeven moment vies gaat worden en hij probeert er altijd uit te gaan drinken... Dus regelmatig een flinke investering van een euro of 2..
De badeendjes die wij hebben zijn volgens mij onderaan gewoon dicht... Komen van de Action, 1 grote eend waar 3 kleintjes op zitten.(in die grote staat trouwens wel een gat)