met brood speelt ze alleen maar wat. maar als het zo blijft gaan zoals het nu gaat ben ik helemaal blij hoor.
ze is 7 maanden op die leeftijd is het toch voornamelijk "spelen met" dan echt eten vond ik. Bij Ms K heeft het ook een hele tijd geduurt voordat ze echt brood at. Maar ze kon het wel hoor want als ik haar ontbijtkoek gaf ipv brood dan kon ze het wel
Vandaag ook bij het CB geweest en ik schrok ook wel hoe weinig ons meisje weegt: 6950 bij 68 cm.. Wat hier waarschijnlijk de oorzaak is: veel bewegen. Ze is echt zoo beweeglijk! Heel vermoeiend soms hahaha. Ze drinkt hier ook niet al haar flessen leeg van 180+6 (4x) en ze krijgt lekker 2 stuks fruit en 3/4 potje groente.. Natuurlijk maak ik me ook wel een beetje zorgen.. Maar wat het CB zegt dat ze zoveel beweegt en daardoor ook veel energie verbuikt.. IK las dat het nu al een stuk beter gaat met drinken.. Maar misschien heb je nog wat aan bovenstaande
hey sanjor, met drinken gaat het nog steeds niet hoor. alleen pap met het leppeltje. vandaag word me geduld ook weer op de proef gesteld. een bordje pap van 130 opvolg melk is er ingegaan en 3 happen fruit en meer nog niet!! hopelijk wil ze straks weer wat eten
heey meis, dat is inderdaad niet veel! Raar he! Ik weet het ook niet zo goed. Ik ga morgenochtend met pap via de lepel beginnen. Kijken of ze dat wil eten. Het cb zei hier ook brood.. Maar als ik dat ga geven gaa ze nog minder drinken en da haalt ze zeker de 500 ml niet.. Tis allemaal best lastig! Trouwens leuke naam heeft je dochter
zeker een mooie naam, lisa!!!! ze heeft nu wel haar fruit voor 2/3 op. hopen dat zo de groente er in gaat. en misschien nog wat laatste happen fruit. dan mist ze alleen nog maar 1 bordje pap tot nu toe
gelukkig ze deed een inhaal slag. bijna een heel potje groente ging er in en het restje fruit. toen wij ons toetje gingen eten ging haar mondje ook gelijk open. hihihi. ze is nu bij mijn schoonmoeder want ik moet morgen werken, maar ik denk dat het met het laatste bord pap wel goed komt
Goed meis!! Heerlijk! Ik kan me er altijd echt helemaal druk over maken hahaha. Hier heeft onze andere Lisa de fles niet leeg gedronken Ze heeft 80 cc van de 210 cc laten staan. Ga me er toch meer zorgen over maken nu ik weet dat ze niet goed gegroeid is.. Verder is ze wel levendig hoor Te levendig als je het mij vraagt! hihihi. Maar goed.. We zien wel weer