Hoi, Ik merk de laatste tijd dat Thijmen 's avonds steeds een lage temperatuur heeft (rond 36,3), heb het CB hierover gebeld en die zeiden dat dit normaal is en niet verontrustend. Merk verder ook niets aan hem of zo en 's morgens is zijn temperatuur weer rond 37,0. Vind het alleen een beetje raar, herkent iemand dit? Weet wel dat de temp in principe omlaag gaat 's nachts, maar vind het wel een behoorlijke daling. Groetjes Rosa
's avonds met een cosi-bag lekker in zijn bedje leggen? ideaal ding; blijft een uurtje warm en er zit lavendel in waar ze rustig van worden. Even 2,5 min opwarmen in de magnetron... Ik vind 36.3 wel vrij laag...
Mijn zoontje heeft altijd een temperatuur van 36.3 a 36.4, maar mijn man en ik hebben ook beide een lage basistemperatuur. 's Avonds gaat je lichaam in ruststand om zich gereed te maken voor de nacht, vandaar dat de temperatuur dan een halve graad kan zakken.
Kan zijn dat zijn 'normale' temperatuur laag is en s nachts wordt die nog lager, das logisch. Ik zou me er niet druk over maken hoor..
Ik zou het bij Eva niet eens weten, ik temperatuur alleen maar als ik denk dat ze misschien verhoging heeft en dat is nu 2x geweest (en in de kraamweek uiteraard). Ik zou me er geen zorgen over maken hoor, is volgens mij vrij normaal. Zolang hij goed aanvoelt en goed slaapt zal het wel goed zijn toch?
Ik zou me er niet zo'n zorgen over maken. Ik heb zelf ook een lage lichaamstemperatuur. Gemiddeld 36, 3. Dit heb ik ook altijd al gehad.
Ik heb van mijzelf ook een lagere temp. dan gemiddeld... Misschien kunnen kinderen dat ook hebben? Elmo
Devon heeft zelfs een keer 35,5 gehad. Dokter gebeld en die zei ook dat ik me geen zorgen hoefde te maken