Weleda is zo'n homeopathisch merk. De druppels heten Menodoron. Ik heb ze bij de natuurdrogist gekocht, ik ga er van uit dat ze ze ook hebben bij De Tuinen of zo. Nadat ik een cyclus Etos pillen slikte met ook nog Teunisbloemolie (ik dacht: doe maar dubbelop, dan zal het wel goed zijn), kwam ik uit op 61 dagen.... Daarna ben ik naar de natuurdrogist gegaan en die vrouw vertelde mij dat heel veel mensen baat hadden bij deze druppels. Ik heb ze wel 3x per dag genomen, ongeveer 15 drupels per keer met een beetje water. Het smaakt niet geweldig lekker, maar je went er aan en het is voor een goed doel Je kan ook 45 druppels in een flesje water doen en dat gedurende de dag opdrinken, dan vergeet je ze niet. Wel balen dat ik ongesteld ben geworden, maar eigenlijk had ik niet anders verwacht, dus de teleurstelling valt mee. Ik ben in ieder geval blij met mijn 41 dagen Groetjes van Mia
Ik vind 41 dagen ook nog lang, maar in ieder geval beter als 53 en 61 dagen.. Hoop dat de vitaal zwanger werkt, dan hoef ik niets meer te proberen...Zou gewoon een cyclus willen van 28 dagen, dan had ik nu mijn ei alweer gehad...pff..
Hoi Mia, Wij kennen een dergelijke test niet. Ze hebben in het ziekenhuis ook niet gezegd dat ze erfelijkheid kunnen testen. We zijn nu verwezen voor ICSI. We hebben 31e een intakegesprek, en misschien horen we dan wel of er op erfelijkheid wordt getest : . Groetjes
He Kuikentje, misschien hoor je bij het intake gesprek voor ICSI wel meer. Ik moet zeggen dat ik het ook niet 100% zeker weet hoor, maar ik dacht dat ze in geval van ICSI er wel naar gingen onderzoeken. We zullen zien.... Laat je het me wel weten als je er meer van weet? Verhip, 41 dagen is ook al erg lang, maar ik probeer het positief te bekijken: het gaat de goede kant op! Ik zou ook het liefste een cyclus van 28 dagen hebben, maar ik ben bang dat dat er niet in zit: ik had voordat ik met de pil begon een zeer regelmatige cyclus van 35 dagen. Succes morgen! Laat je weten hoe het gegaan is? Liefs Mia
tuurlijk laat ik dat weten, de spanning begint al wel hoog op te lopen heb het gevoel alsof ik morgen te horen krijg of ik kinderen kan krijgen, terwijl ook dat eigenlijk een momentopname is, pff..wat erg zeg die spanning
Weer slecht, helaas maar wel beter dan de vorige keer.. Nu hadden we 2,9 mlj vocht of hoe je dat zegt, de vorige keer was dit 1,4 mlj. Na bewerking blijven er 0,2 mlj over. Dat is wel meer dan de vorige keer, maar goed veel te weinig voor een redelijke kans op een spontane bevruchting..Weet even niet zo goed wat ik moet denken. Aan de ene kant blij dat er wel wat meer in zitten, maar ook teleurgesteld want ik had veel beter verwacht... Wel is er uit een deel van het bloedonderzoek gebleken dat zijn hormonen iets aan de lage kant zijn, waardor hij nu wel medicijnen mee heeft gekregen..Hopelijk slaan ze aan! Ik ga maar een eigen topic aanmaken, zodat ik daar mijn verhaal later terug kan lezen...
Verhip, wat ontzettend rot voor jullie! Je weet wel dat de uitslag waarschijnlijk niet heel veel beter zou zijn, maar ergens is er natuurlijk toch hoop. Ik ga ff je eigen topic lezen, want die heb je natuurlijk niet voor niets aangevraagd Sterkte met alles! Liefs Mia