Help , Slecht zaad ! Wie weet er meer van

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Syl20, May 15, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Syl20

Syl20 Lid

Jan 5, 2008
    80
    0
    0
    zelfstandige
    rijsbergen
    Beste Nance ,

Dankje voor je reactie. Nee t valt inderdaad niet maar je weet gewoon dat je positief moet blijven anders kom je helemaal nergens en zou je zelf ook nog in de put vallen.

Liefs silvana

2. sabrine

sabrine Actief lid

Jun 11, 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Wij ook gisteren alles gehad.. in het vu
    We moeten maandag zaad inleveren en 2 weken later krijgen we een gesprek dus ik wacht maar weer af hoe dit gaat lopen..

liefs

3. verhip

verhip Fanatiek lid

Aug 23, 2007
    1,463
    0
    0
    Syl: Positief blijven denken en alles komt uiteindelijk goed..

Sabrine:
    Spannend..maar je hebt in ieder geval iets om naar toe te leven..

4. sabrine

sabrine Actief lid

Jun 11, 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    We hebben alles even uigesteld meiden...

We gaan in augustus trouwen en we willen ons helemaal daarop richten.....dus even alles verplaatst, me mannetje heeft het er behoorlijk moeilijk mee en ik wil hem ook echt de tijd ervoor geven...

Liefs

5. Syl20

Syl20 Lid

Jan 5, 2008
    80
    0
    0
    zelfstandige
    rijsbergen
    Verhip : dankje , dit proberen we zeker

Sabrine: nou gelukkig dat jullie dan in iedergeval samen iets hebben om je op te storten (momenteel zelf ook in de voorbereidingen voor het huwelijk )
    Ik hoop dat jullie je rust kunnen gaan vinden en hoop zeker dat er nog een wondertje zal komen bij jullie . Sterkte ermee !

Liefs Silvana

6. sabrine

sabrine Actief lid

Jun 11, 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Heel erg bedankt Sil

7. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

Aug 26, 2006
    1,383
    0
    0
    Bij mijn mannetje was ook helemaal niets gevonden. Bij hem is de oorzaak hormonaal, hij maakt zelf geen zaadcellen aan. Hij kreeg destijds pregnyl (in een lagere dosering dan bij vrouwen), na 3 maanden moest hij dan weer opnieuw gaan testen. Maar voor we die afspraak konden maken, was ik al zwanger.
    Zonder medicijnen heeft hij ook nauwelijks zaadvocht, dus er droog zeg maar. Hopelijk werken bij hem diezelfde medicijnen de volgende keer ook weer.

8. Syl20

Syl20 Lid

Jan 5, 2008
    80
    0
    0
    zelfstandige
    rijsbergen
    Beste Emmetje ,

Wat een leuk bericht dat je heb geschreven en een pratige dochter hebben jullie ! Ik hoop dat ze inderdaad de volgende keer weer voor jullie werken. Ik word van die berichten wel vrolijk.
    Het geeft veel hoop.

Liefs Silvana

9. verhip

verhip Fanatiek lid

Aug 23, 2007
    1,463
    0
    0
    Dat geeft inderdaad goede hoop..

Vrijdag naar de fert. verpl. geweest, geen ei te bekennen..Het onderzoek is dus ook stop gezet, want om nu om de zoveel dagen terug te komen vind ze niet zinvol, dat geeft alleen een hoop stress. Ik heb 17 juni weer een afspraak met de gyn, deze gaat me dan vertellen wat de vervolgstappen zijn. Waarschijnlijk krijg ik medicijnen, zoals clomid. Dat heeft de fa al een aantal keer laten vallen. Of ze gaan eerst onderzoek doen naar het zaad van mijn hubbie. Maar goed, het blijft afwachten...paar uur geleden nog ovu test gedaan, maar nog steeds negatief. De verwachting is dat dit keer weer een hele lange cyclus gaat worden, helaas!

10. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

Aug 26, 2006
    1,383
    0
    0
    ik weet eigenlijk niet of ze bij een fertiliteitsonderzoek ook de hormoonspiegels van de man nagaan, weten jullie dat? Mijn man moet vanwege een ziekte in zijn jeugd jaarlijks op controle en dan worden standaard alle hormoonspiegels bepaald, dus dat viel bij hem buiten het fertiliteitsonderzoek

11. Syl20

Syl20 Lid

Jan 5, 2008
    80
    0
    0
    zelfstandige
    rijsbergen
    Beste Emmetje ,

Mijn man is wel gelijk getest op hormonen nu omdat het niet zo goed zit . Dus ik denk dat dat bij jullie ook wel zal gebeuren.

Verhip : Nou ik hoop dat jullie ook snel suidelijkheid gaan krijgen. en dat je snel weer een eisprong heb.

Liefs Silvana

12. verhip

verhip Fanatiek lid

Aug 23, 2007
    1,463
    0
    0
    Ik hoop het ook, maar vooralsnog nog geen ei te bekennen...Mocht eigenlijk geen ovu testen gebruiken, kost alleen maar geld zei de fert.arts, maar ik wil het zelf zo graag doen, want anders weet ik helemaal niet wat ik moet verwachten..

13. Syl20

Syl20 Lid

Jan 5, 2008
    80
    0
    0
    zelfstandige
    rijsbergen
    Beste verhip ,

Maar jij heb helemaal geen ei of alleen deze maand niet ?

Liefs Silvana

14. verhip

verhip Fanatiek lid

Aug 23, 2007
    1,463
    0
    0
    Dat weet ik niet...ik word wel om de zoveel dagen ongesteld, dus er moet een eitje springen..Dat zegt de fert.arts tenminste..

15. Nance83

Nance83 Actief lid

Apr 10, 2008
    190
    0
    0
    nee, ik ben ook maandelijks ongesteld, en heb geen ei gehad de laatse maanden, ik heb wel eens een ei, maar wanneer en hoe vaak per jaar weten we niet.

Je hoeft geen ei te hebben als je ongesteld wordt.

16. verhip

verhip Fanatiek lid

Aug 23, 2007
    1,463
    0
    0
    Fert.arts en de gyn zeggen toch echt dat je een ei moet hebben gehad als je ongesteld word. Kan wel zijn dat het ei niet goed rijp is en dat het eitje dus niet goed is...

17. verhip

verhip Fanatiek lid

Aug 23, 2007
    1,463
    0
    0
    Rare vraag..

Weet iemand of eieren goed of slecht zijn voor het zaad?

18. Syl20

Syl20 Lid

Jan 5, 2008
    80
    0
    0
    zelfstandige
    rijsbergen
    Hey verhip .

Ik heb hier toevallig vandeweek over gelezen. Normaal word namelijk ook gezegt dat het de potentie verhoogd. Ik heb dus gelezen dat eieren niet schadelijk zijn maar ook niets extras doen. Eigenlijk doen ze niks dus .

Hoop dat je er wat mee kan, enne ik heb het ook maar uit een boekje he

Liefs Silvana

19. verhip

verhip Fanatiek lid

Aug 23, 2007
    1,463
    0
    0
    Nou, mijn hubbie maakte gisteren deze opmerking, nadat hij in 1 weekend al 4 eieren had gegeten..Hij was echt van mening dat zijn zaadkwaliteit dan beter zou worden..

20. Syl20

Syl20 Lid

Jan 5, 2008
    80
    0
    0
    zelfstandige
    rijsbergen
    Ha ha ja maar volgens mij niet. De mijne denk ook dus als hij geen cola meer drink en veel sap dat het dan ook beter word. Ik heb zo iets van ja laat maar dan.

Het kan in iedergeval geen kwaad volgens mij dus ja .

Liefs Silvana

Share This Page