9 dagen na IUI

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by S084, May 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. S084

S084 Actief lid

Jan 16, 2013
    125
    0
    0
    Hoi allemaal,

ik zit nu 9 dagen na mijn 1ste poging,
    ik heb op maandag 6 mei 's avonds Pregnyl gespoten, en op 8 mei 's morgens mijn eerste IUI gehad.

Ik kan mijzelf niet inhouden om een zwangerschapstest te doen, maar in het ziekenhuis zeiden ze dat ik 18 dagen moest wachten.

Hoe gaan jullie met die drang om te testen om?

2. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    1,257
    47
    48
    Hoi SO,
    Ik zit nu op dag 11 na mijn 7e iui poging, en ik heb me voorgenomen dat ik niet eerder dan dag 14 mag testen.
    De eerste 6 waren zonder hormoonstimulatie en ik heb toen regelmatig toch vroeger getest. Helaas steeds negatief en dan blijft de onzekerheid.
    Misschien toch te vroeg getest etc... Ik was dan ook dubbel verdrietig, na de negatieve test en toen ik ongesteld werd :(.

Ook lees ik op de fora dat je voor je nog positief kan testen maar dan alsnog rond je nod een vroege miskraam kan hebben.

Ik herken je onrust en je hoop en doe dus wat voor jou goed voelt.
    Bij de kruitvat kosten de 2 testen maar 5 euro dus daar hoef je het niet om te laten :)!

Succes en hopelijk is het raak!

3. S084

S084 Actief lid

Jan 16, 2013
    125
    0
    0
    Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Ik heb gisteren al een test gekocht, de clearblue digital, en hoop dat ik een beetje rustiger word nu ik weet dat de test binnen handbereik is. Volgende week nog even langs het kruidvat voor de 2voor5, en dan hopen dat het snel de 26ste is.

4. S084

S084 Actief lid

Jan 16, 2013
    125
    0
    0
    Ik zit nu op dag 12 na mijn inseminatie, en heb daarnet een klein beetje bloedverlies gehad. Ik vrees dat ik gewoon ongesteld ben geworden...

Share This Page