Tips?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kelly83, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    He meiden,
    Ik vind het zo spannend allemaal, dat ik er niet meer van kan slapen :rolleyes:
    Hoe langer we bezig zijn hoe spannender ik het vind, en dan helemaal hoe dichterbij de nod komt. Ik voel me niet zo lekker, beetje grieperiger denk ik, keelpijn enz. Misschien verbeeld ik me dat ik misselijk ben....
    Heeft iemand een idee hoe ik deze dagen door kom zonder mezelf helemaal gek te maken? ben ook nog vrij deze week, dus geen afleiding met werk oid.
    Ik heb nog 2 testen thuis liggen maar ik wil pas als er nog geen ongi is na de 14e pas testen. ivm onregelmatige cyclus.
    Alvast bedankt.

2. kikker28

kikker28 Actief lid

10 okt 2007
    302
    0
    0
    Hoi, voel hetzelfde, ook ik zit op de wachtbank en voel van alles, ook ik ben vrij deze week, en moet nog twee dagen werken. onbewust ben je er toch veel mee bezig. Ik leef met je mee, maar heb helaas ook geen tips :rolleyes: Groetjes en ook succes met wachten. Kikker

3. Chantico

Chantico Niet meer actief

Spannend hè!

Beetje voor de hand liggend, maar je vraagt om ideeën om de dagen door te komen: heb je niet nog een leuke grote klus te doen die al een tijd op je lijstje staat maar waar je maar steeds niet aan toe komt? Eindelijk je vakantiefoto's inplakken ofzo... Of je kledingkast opruimen...

Is nog nuttig ook :D

4. nana81

nana81 Lid

30 aug 2007
    42
    0
    0
    volgens mij had ik in jouw situatie al lang niet meer kunnen wachten met een test doen. Misschien een klein beetje vroeg maar ik zou echt ontzettend nieuwschierig zijn. Spannend hoor! ;)

5. Ilse100

Ilse100 Actief lid

4 jan 2007
    153
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Gelderland
    Hoi Kelly,
    Ik weet precies hoe je je voelt, ik zit in hetzelfde schuitje. Ik heb deze maand voor de verandering eens op het juiste moment geklust dus ik vind het extra spannend. Ik ben gewoon zenuwachtig als ik naar de WC moet...
    Ik zeg mezelf dat ik met niet gek moet maken en ik verwacht ook eigenlijk gewoon ongesteld te worden. Ik kan de teleurstelling al bijna voelen :rolleyes: . Ik ga ook niet testen voordat ik echt overtijd ben.
    Maar goed, lekker shoppen helpt bij mij altijd de gedachten te verzetten. Of Ipod op en lekker fietsen.

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Same here! :(

Ik ben pas net begonnen, maar wordt nu al gek van het wachten! Heb ook allerlei rare klachten, maar weet dat je lichaam je flink voor de gek kan houden! Dus ik probeer telkens tegen mezelf te zeggen dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn, maar doe het stiekem toch.. Eigen schuld, dikke bult! :eek:

Ben gelukkig gewoon aan het werk, maar je ziet het, zelfs op het werk ben ik er mee bezig! Stom, stom, stom!

Succes iedereen! *duimen draaiend*

7. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Dank jullie voor de antwoorden!
    Ben gelukkig niet alleen, haha
    Ja mijn kast opruimen is nog niet zo een slecht idee, moet nodig gebeuren. Maar ja voel me niet zo lekker dus moet even kijken of ik mezelf een schop onder me hol kan geven.
    Normaal gesproken gaan 2 dagen altijd heel snel voorbij maar in zo'n situatie duren 2 dagen wel 2 weken.
    Het kan ook zo zijn dat ik morgen ga testen hoor, dat ik het ook niet meer uithou.

Iedereen veel succes met wachten!

8. Niet meer actief

ff lekker douchen,een filmpje kijken of een goed boek pakken,...een sjaal breien haha...euhm...lekker schoonmaken,keer heel uitgebreid koken....misschien helpt dat?

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahahah een sjaal breien! :D

10. Niet meer actief

ja of gewoon lekkr knutselen...ik heb een tijdje getekend en geschildert had hier erg veel lol in

11. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Hhaha, nou helaas ben ik niet zo creatief.
    Ik ga morgen lekker veel dingen opzoeken, badkamer schoonmaken, de was doen, kast opruimen, savonds gaan we bij mijn vader eten, dus dan is de afleiding er weer.
    In ieder geval bedankt voor de tips!

12. Chantico

En, is de badkamer schoon en de kast opgeruimd? ;)
    Ben benieuwd of je al getest hebt! (En wat daar uit kwam natuurlijk :) )

13. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Nou nee, niks gedaan,haha. Ik heb de afg 2 dagen op bed gelegen, ziek.
    Ondertussen ben ik nog steeds niet ongi geworden. Ik ga morgen of zaterdag testen even in overleg met mijn vriend.
    Kan het ook te maken hebben met griep, dat je ongi langer uit blijft? mijn vriend denkt het net andersom dat ik ziek ben omdat ik zwanger ben....nog even afwachten, wil niet te snel testen.

Bedankt voor je interresse!

14. music4life

music4life Niet meer actief

succes kelly
    ik begin vandaag met ronde 4
    gaaaan we weeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrr succes iedereen

15. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hoi,

hier ook hetzelfde ik moet nog afwachten tot 21 nov.
    maar deze maand denk ik er niet zo aan door onze trouwplannen enzo dus veel werk help de dagen voorbij doen vliegen.

veel succes iedereen !

16. Chantico

Ik dacht dat je lichaam daar wel wat door van slag kan zijn. Maar misschien is dat wishful thinking van me: ik was vorige ronde ook een weekje ziek en m'n cyclus duurde zo'n 35 dagen. Vond dat het aan het ziek-zijn lag, maar ik begin een beetje bang te worden dat deze ronde ook weer zoiets gaat worden...
    In ieder geval: beterschap en hopelijk heeft je vriend gelijk met de reden van je ziekzijn!

17. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Soms kan je ongesteldheid wat trager op gang komen als je weinig beweegt. Maar ook je vriend kan gelijk hebben. Als je zwanger bent hebt je minder weertstand. Ik was in de zesde week van mijn zwangerschap heftig verkouden.
    Succes met wachten!

18. Niet meer actief

weet je al wat meer kelly?

19. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Ja helaas vandaag ongi geworden, ook een cyclus van 35 dagen.
    Nu ga ik volgende week een afspraak maken bij de ha en met ovulatie testen beginnen.
    Bedankt voor het meeleven.

20. Niet meer actief

aaaaaaaaaaaahw ik hoop dat je de volgende ronde te maken hebt met superzwemmers en dat je gauw een kleintje in je buik hebt....sorry meid,vertroetel jezelf maar een s goed,t is ook balen als je ongi word...

Deel Deze Pagina