Wie o wie kan me helpen of geruststellen? Onze kleine meis is al meerdere weken verkouden en het zit nu in extra heftige fase waarin slijm vastzit wat ze probeert op te hoesten en dat zorgt er dan weer voor dat ze al haar eten er weer uit spuugt. Ik ben nu al meerdere malen bij huisarts geweest en die stuurt me steeds weer naar huis, want slijm ophoesten moet ze zelf doen en haar longen zijn schoon. Ook is haar koorts al weg en met wat water drinken krijgt ze wel voldoende vocht binnen. Zelf zie ik echter te weinig vooruitgang. Het slijm zit vast en dat overgeven is zo heftig!!! Ik gebruik al luuf, zoutoplossing, neusspray van huisarts en ui. Ook heb ik badje geprobeerd maar dat helpt ook niet voldoende. Is dit echt puur een kwestie van uitzitten? We hebben alleen maar slapeloze nachten zo...
Hier ook 2 kinderen die vaak moeten overgeven bij een verkoudheid. De ene keer door hevig hoesten maar ook wel omdat ze het slijm inslikken, de maag vol raakt en dit er gewoon even uit moet. Ik zou eens naar de drogist/apotheek gaan en kijken of er een slijmoplossende hoestdrank is die ze al mag hebben.