Hoi Ik wil graag een online trouwalbum maken van onze bruiloft. Welke site heeft een goede kwaliteit en is wel betaalbaar? Tips? Groetjes Donja
Ik maak onze fotoboeken altijd via wijfotoservice. Heel tevreden over! Ik neem altijd de XL met foamkaft. Krijg er ook veel complimentjes over
Ik heb goede ervaringen met Kruidvat, en photobox. Photobox is wat goedkoper, kruidvat heeft meer mogelijkheden.
Ik laat mijn trouwalbums afdrukken bij Blurb je kan het zo duur maken als je zelf wil en de kwaliteit is super goed en de levering snel.
Ik heb ons trouwalbum bij kruidvat laten maken. Super tevreden over. Na 3jaar op de kast te staan ziet hij er ook nog super uit, niet verkleurd oid.
Mijn fotoboeken maak ik bij topfotoalbum. Dan kies ik voor een lay-flat uitvoering. Ik vind deze kwaliteit veel beter dan kruidvat, hema of albelli. Voor ons trouwboek was ik bereid wat meer uit te geven. Toen heb ik gekozen voor profotonet. Dat is hele goede kwaliteit.
Albelli. Eentje van mijn oma gekregen met de eerste 2 weken na de geboorte van ons zoontje, ik ben er echt heel blij mee en tevreden over de kwaliteit.
Fotofabriek heeft nu een super aanbieding! Daar maak ik elk jaar gebruik van om de vakantieboeken te maken haha