streepje??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Loezzz, Aug 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

Feb 5, 2009
    2,226
    0
    0
    overijssel
    Hallo tuurmeiden:D

Vanochtend een testje gedaan kv 2v5 en binnen een minuut een heeeeeeeeel licht streepje. Eerst leek het wel een schaduw, maar als ik goed kijk is hij toch roze;) Ik zie hem zelf bijna niet op de foto, maar misschien zien jullie hem??
    Met dit testje geloof ik natuurlijk niet dat ik zwanger ben, ga er morgen nog 1 doen, hopen dat hij dan duidelijker is:D

2. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Ik zie hem wel hoor!
    Ik heb net zo'n testje, ik heb hem alleen even door photoshop heen gehaald om hem wat duidelijker te laten worden!
    Ik zeg gefeliciteerd!

Mijn test van vanmorgen:
    View attachment 95736

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@loezzz ik zie denk ik heeeeel licht wat, maar niet heel veel. spannend! hoop dat je een duidelijke test krijgt

@ilona die van jou is duidelijker.

4. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

@ Ellen, die van mij is behoorlijk in photoshop bewerkt, anders kreeg ik hem niet goed op de foto :)

5. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik zie ze allebei... spannend hoor!!

6. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,465
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Vooralsnog vind ik hem negatief, ondanks de vage lijn.
    Hopen dat hij morgen duidelijker wordt!!!
    Spannend hoor!

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

mmm ik moet wel erg goed kijken om hem te zien
    spannend hoor duimen draaien

8. Alita

Alita Niet meer actief

ik zie je 2 streepjes!!

9. Speentje

Speentje Fanatiek lid

Jan 13, 2008
    1,343
    2
    0
    Ik heb ook ooit zo'n test in mijn handen gehad, waarvan ik niet wist is het nou een ja of een nee. Als ik hem op een bepaalde manier draaide en in het licht hield zag ik toch echt een lijntje, maar wel heel vaag. Vervolgens heb ik 3 dagen later weer getest en die knalde eruit. Als je nu dus een streepje hebt (binnen de tijd) hoe vaag ook, ben je zwanger, maar heb je waarschijnlijk nog niet genoeg HCG in je lichaam. Ik zou als ik jou was gewoon over een paar daagjes weer testen!!

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik zie niets . hoop dat ie morgen duidelijker is

11. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

Feb 5, 2009
    2,226
    0
    0
    overijssel
    Nou.. ik kon me niet meer beheersen en heb er aan het eind van de middag nog 1 gedaan en... een iets duidelijker streep:D Geloof het nu toch wel een beetje... morgenochtend doe ik er nog 1:)

12. stamperke

stamperke Actief lid

Jun 28, 2010
    391
    0
    16
    spannend meid :)

13. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Ik zie ook wel iets! Zou wel mooi zijn zeg, direct de eerste ronde!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! :D

14. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

Feb 5, 2009
    2,226
    0
    0
    overijssel
    ja echt super spannend!
    Bij de eerste heeft het ruim 1.5 jaar geduurd voordat we zwanger waren dus we dachten.. we stoppen nu al vast dan is er nog niet zoveel druk. Maar direct de eerste ronde raak.. dat hadden we echt noooooit verwacht!
    Ik hoop morgen overtuigd te zijn:D

15. stamperke

stamperke Actief lid

Jun 28, 2010
    391
    0
    16
    wij hebben van ons Engeltje 13 maand moeten proberen en nu is het gelukt in ronde 3 :).
    zo zie je eigenlijk hoe et kan gaan.
    zal ier duimen voor je :p.

16. snelly

snelly Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    1,854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Nu zie ik hem wel.

Meis ik hoop het voor je ik ga heel hard duimen

17. Ellen291982

ik zie hem duidelijker. heb je vanmorgen nog getest? ben heel benieuwd

18. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

Feb 5, 2009
    2,226
    0
    0
    overijssel
    Nou, de kruitvattestjes waren op. Maar mn vriendinnetje had er nog 1 liggen van sensitest dus ik heb die gedaan. En weer een heeel licht streepje. Maar niet dikker als die van kruitvat:( Had eigenlijk gehoopt op een echt streepje, maar ja hij stond er wel binnen de tijd dus hij telt wel denk ik. Of zijn die sensitesten minder gevoelig?? Iemand ervaring?? Dit is hem... en ja.. je moet echt heeeel goed kijken. In het echt zie ik hem wel beter als op de foto.

19. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Ik moet m'n laptop kantelen en dan zie ik wel een streepje! Gefeliciteerd hoor!

Oh ja, voor m'n dochter zijn we 2,5 jaar bezig geweest en daarna was ik ineens weer binnen 7 maand zwanger (zonder echt te proberen eigenlijk). Dit is helaas een mk geworden, maar het kan dus echt wel!

20. Ellen291982

ik zie wel licht iets hoor, weet alleen dat kv gevoelig is. weet zo niet hoe het zit met de sensitesten. spannend meid! hoop dat je testen snel heel duidelijk worden

Share This Page