Na toch wel een aantal maanden tempen ben ik deze ronde toch wel een beetje de kluts kwijt.... en ff ook denk ik. WANNEER heb ik nou mn ei gehad? Morgen ga ik een kruis krijgen op mn kaartje that's for sure... Maar ff zet mijn kruis op cd 16. Een positieve ovutest heb ik gehad op cd 14 (13.30 smiddags) Savonds was mijn ovutest overigens al weer negatief.Cd 15 was mijn ovutest ook negatief. Ik zou dus zelf denken, icm met de temp op cd 15, dat ik op cd 15 mijn ei heb gehad... Maar ff houd hardnekkig vast aan cd 16?? Helaas op cd 16 niet kunnen tempen want vriendlief had hoofdpijn (jaja... haha) Help!
Je eitje hoort te springen binnen maximaal 48 uur vanaf je 1e positieve test, dus het kan wel natuurlijk. Ik zou als ik het zie en als ik vergelijk hoe FF bij mij doet, cd 16 zeggen inderdaad. Maar ja jij kent je lichaam natuurlijk beter dan een computer programma. En je hebt niet kunnen tempen of klussen op cd 16??? Al je wel op 15 hebt gedaan is dat geen enkel probleem hoor.
Dank je Estrher voor je raad altijd ! Tempen wel, hij is daar 0,1 hoger als op de 15e, vandaar ik eerder de 15e verwacht. Ik zie ook geen rede dat ff de 16e denkt. De eisprong zelf voel ik bijna nooit... wel het groeien van mn eier. Normaal krijg ik ook een kruis op de dag of de dag ná een positieve opk. Nu dus 2 dagen later, vandaar dat ik het vreemd vond. Verder ook geen probleem hoor. We hebben de 15e laat geklust omdat ik uit de nachtdienst kwam (23.30 uur) We zullen het wel zien. Ik zit dus weer op het eeuwige wachtbankje richting ronde 18...
Graag gedaan hoor meis!! Ja dat wachtbankje is nooit leuk, maar misschien krijg je wel heel leuk nieuws op het eind ervan. Mijn duimen draaien weer voor je!
ik denk dat het ei de avond of nacht van 15 op 16 is geweest ( bij mij was het altijd 's nachts) en dan zet FF het op de 16e.... succes met wachten!
Dit lijkt mij ook een reeele optie. Aan de andere kant ken jij je lichaam beter dan zo'n programaatje. FF is erg goed, maar niet heilig.