help.. snap er niks meer van

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by bo1986, May 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bo1986

bo1986 Bekend lid

Aug 16, 2012
    899
    40
    28
    Vanmorgen had ik een lagere temp dan normaal. Nu heb ik ook 2 ovulatie testen gedaan en die waren alle twee positief.. maar normaal is je eisprong toch 24 uur later bij een positieve ovulatie test?? Snap er echt helemaal niks meer van!
    Weet even niet hoe ik de link van ff hierop moet zetten dus dan maar even een foto haha

2. Chanan

Chanan Bekend lid

Aug 5, 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Het kan zijn dat je temp morgen weer omhoog gaat. Zo een dip is niet abnormaal bij een eisprong namelijk. Even afwachten nog.

3. BabyD

BabyD Fanatiek lid

Jun 30, 2010
    1,289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt er op dat je ei gesprongen is! Morgen is je temp. vast hoger, ben benieuwd :) .

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,034
    15,632
    113
    Nabij Utrecht
    24-48 uur na de posivovu test springt je ei.
    Pas NA je ei gaat je temp omhoog.
    Jouw curve ziet er heel normaal uit. Je zal wellicht over 2-3 dagen een eistijging zien.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

binnen 48 uur springt je ei toch?
    Het kan gelijk springen of langer duren maar toch niet perse pas na 24 uur?

6. BabyD

BabyD Fanatiek lid

Jun 30, 2010
    1,289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij is het binnen 48u.. Maar een temp. kaartje vind ik betrouwder dan ovu testen, morgen is de temperatuur vast hoog!

7. Vaya

Vaya Niet meer actief

Ja idd, binnen 48 uur. En tempen is idd betrouwbaarder dan ovulatietesten ;)

8. bo1986

bo1986 Bekend lid

Aug 16, 2012
    899
    40
    28
    hmm nou net getempt en dat was 36.7 wel had ik gisteren avond steken in m'n linker zij dus hoop dat gister avond m'n eisprong is geweest.Nog even afwachten dus

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,034
    15,632
    113
    Nabij Utrecht
    Vanochtend 36.7 ? Dan is je ei nog niet gesprongen denk ik.
    De pijntjes kunnen ook komen van het groeien van de follikel ;)
    Even doortempen.. als hij morgen boven de 37,1 is dan is je ei vandaag of de afgelopen nacht gesprongen :)

10. bo1986

bo1986 Bekend lid

Aug 16, 2012
    899
    40
    28
    nee ik denk ook dat hij nog niet gesprongen is. Vanmorgen weer een ovulatie test gedaan en die was nog positiever dan gister! Denk inderdaad dat het de groei van een follikel is. Tenminste dat hoop ik! Bedankt iig voor het kijken!

11. BabyD

BabyD Fanatiek lid

Jun 30, 2010
    1,289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend.. Op naar morgen!

12. Mies87

Mies87 Lid

May 21, 2013
    58
    0
    6
    Ik ben nieuw hier en wou graag meekletsen over zwanger worden.

Ik ben sinds eind januari gestopt met de pil na die zo'n 10 jaar geslikt te hebben. Mijn vriend en ik zijn al 8,5 jaar bij elkaar en willen heel graag een kindje.

Nu heb ik laat van zeer onregelmatige cyclussen, namelijk 35-51 en zit nu op dag 29. Toen ik na 6 weken nog niet ongesteld werd ben ik naa de ha geweest. Die gaf aan dat ik moest temperaturen, dus daar ben ik mee begonnen sinds 18 april.

Nu zit ik met het volgende: deze cyclus ben ik gevoelige ovulatietesten gaan gebruiken naast het temperaturen. Ik heb een vrij lage temperatuur. Nu had ik 15 mei een dikke controlestreep en een lichte lh streep (volgens bijsluiter; nog geen lh, maar niet helemaal negatief), 16 mei een helempositieve ovulatietest en sindsdien telkens een licht positieve test Zoals de eerste. Wel blijft mijn temepratuur laag zoals altijd (rond de 36,2/36,3).

Ik heb op FF even snel een temperatuurkArt aangemaakt.

Weet iemand of ik wel een eisprong heb gehad of misschien vals positieve testen heb gehad? Het zijn trouwens gevoelige testen van Sensitest.

Groetjes,
    Michelle

http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php

13. Vaya

Vaya Niet meer actief

Mies87, ik zie mijn eigen kaartje als ik naar jou link kijk (kies sharing, get code, simple link kopiëren)

14. Mies87

Mies87 Lid

May 21, 2013
    58
    0
    6
  15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik zie ...voor zover ik er verstand van he.....geen eisprong op je kaartje.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Misschien kun je beter een eigen topic maken dan reageren er meer mensen ;)

17. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Hoi Mies, ik zie ook geen eisprong. Wat is trouwens ovw op je kaartje? Er staat 001 bij.

18. Mies87

Mies87 Lid

May 21, 2013
    58
    0
    6
    Volgens FF zijn dat ovulatiedagen. De eerste keer had ik zelf positief getest, die van vandaag waarschijnlijk omdat mijn temperatuur iets gedaald is.

Bedankt voor jullie reacties. Ik kan op basis van temperatuur inderdaad ook geen ei waarnemen.

Eigen topic maken? Ik dacht dat daar soms wel moeilijk over gedaan wordt omdat er dan al zo'n topic bestaat?

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Waarom is toch een andere vraag van jezelf?

20. Mies87

Mies87 Lid

May 21, 2013
    58
    0
    6
    Dat is waar. Dan ga ik maar eens een topic aanmaken en hopen dat er iemand reageert :)

Share This Page