Ik ben vorige maand begonnen met temperaturen en deze maand gebruik ik daar voor het eerst ovulatietesten bij. (zie foto's) Maar wat ik er zelf van zie, was de test van gisteren positief. Maar mijn temperatuur blijft laag. Heb ik nu wel een eisprong gehad? Ik word hier zo onzeker van!
Kan ook zelfs langer duren, heb weleens 4 á 5 dagen na positieve test pas eisprong gehad. Gewoon doorklussen tot je 3 dagen een hoge temp hebt gehad
Hij kan ook heel langzaam stijgen. Kijk maar naar mijn kaartje van mijn zwangerschap. Na ei steeg mijn temp elke dag met een tiende graad.
Bedankt! Op dit moment stijgt mijn temperatuur ook elke dag een tiende. Wij blijven gewoon door klussen. Heel vervelend...
hey meid mag ik iets vragen... zie dat je stippelkruis hebt dat is op zich al goed maar hoe temp je juist? want ik merk op dat er tussen je temperaturen voor en na ei niet zo heel veel verschil is... hoeft niets slechts te betekenen hoor, maar misschien ligt het aan de manier waarop je tempt (oraal of onder de arm ofzo) succes in ieder geval op het wachtbankje!!!
Ik temperatuur elke ochtend rectaal op hetzelfde tijdstip. Wat denk jij, moeten we nog door klussen? Heb ik nog geen eisprong gehad denk je?
hmmm denk het wel hoor... maar stippellijn = twijfel bij FF maar het kan hoor dat temp maar elke dag met een tiende stijgt... de stijging met 3 of meer tiende is standaard... zolang het stijgt en de temp ho(o)g(er) blijft zit je goed denk ik misschien nog een weekje om de twee dagen doorklussen dan heb je meer zekerheid en kan je zien wat je temp doet EDIT : ik zie dat je ovulatie testjes gebruikt... welk merk als ik mag vragen ? succes met het afwachten!
Oké, we klussen voor de zekerheid om de andere dag ongeveer door. Ik voeg even een foto toe, want ik weet niet welk merk dit is.
Ik denk dat je eitje al is geweest hoor. Alleen wanneer precies is de vraag, het kan namelijk ook een dag later zijn geweest dan FF nu aangeeft Voor de zekerheid gewoon nog ff klussen. Vorige ronde steeg mijn temp ook heel langzaam en ineens schoot ie omhoog.
het merk van ovulatie testen ken ik niet... ik vroeg het gewoon omdat sommige testen snel positief geven (en ondanks positieve test duurt het nog eens 4 dagen vooraleer je eitje springt...) succes op het wachtbankje!
Ik ben nieuw hier en wou graag meekletsen over zwanger worden. Ik ben sinds eind januari gestopt met de pil na die zo'n 10 jaar geslikt te hebben. Mijn vriend en ik zijn al 8,5 jaar bij elkaar en willen heel graag een kindje. Nu heb ik laat van zeer onregelmatige cyclussen, namelijk 35-51 en zit nu op dag 29. Toen ik na 6 weken nog niet ongesteld werd ben ik naa de ha geweest. Die gaf aan dat ik moest temperaturen, dus daar ben ik mee begonnen sinds 18 april. Nu zit ik met het volgende: deze cyclus ben ik gevoelige ovulatietesten gaan gebruiken naast het temperaturen. Ik heb een vrij lage temperatuur. Nu had ik 15 mei een dikke controlestreep en een lichte lh streep (volgens bijsluiter; nog geen lh, maar niet helemaal negatief), 16 mei een helempositieve ovulatietest en sindsdien telkens een licht positieve test Zoals de eerste. Wel blijft mijn temepratuur laag zoals altijd (rond de 36,2/36,3). Weet iemand of ik wel een eisprong heb gehad of misschien vals positieve testen heb gehad? Het zijn trouwens gevoelige testen van Sensitest. Groetjes, Michelle
Ik zal mijn kaartje even bijvoegen, kijkt misschien makkelijker 44dd53 Ovulation charts on FertilityFriend.com